środa, 27 lipca 2022

Kamila Mikołajczyk * Ratownik Głębia namiętności

Cześć 📘📖

Kolejna świetnie nadająca się na wakacje nowość z księgarni Tania Książka, to historia z serii Faceci do wynajęcia. Czytałam już książkę z tej serii i byłam ciekawa kolejnej.

Kamila Mikołajczyk
Faceci do wynajęcia
Ratownik. Głębia namiętności

Tył książki:
ode Mnie: Miałam już jedną książkę z tej serii i mi się podobała, dlatego wzięłam kolejną. One się nie łączą, więc można spokojnie czytać co którąś, albo wszystkie :) Zastanawia mnie skąd tytuł serii, skoro nikt nikogo nie wynajmuje?.... hmm

Ta historia jest o Laurze, która przeżyła traumę jako dziecko i teraz boi się wody. Rzecz dzieje się w wakacje, po jej maturze. Laura mieszka z rodzicami w ośrodku wypoczynkowym w Zatoniu.
On Michał studiujący ratownictwo medyczne, zatrudnia się jako ratownik w ośrodku. Przystojny ratownik i pogubiona dziewczyna, czy z tego coś może wyjść?

Tę dwójkę coś połączy, zadzieje się wiele, będzie i czarny charakter, a może będzie ich więcej. Będą rozterki, łzy i śmiech. Szczęście i gorycz. Wiele emocji, a na końcu kto wrażliwszy może i łza polecieć...
Jest tu wiele emocji, bo fajnie napisana historia, nie jest ona płytka a rozbudowana. Pisana z perspektywy Laury i Michała. Dobrze się ją czyta, jest wiele momentów, które nie pozwalają się oderwać od książki. Już dawno tak nie miałam, że kolejna książka i wciąga. Poprzednia i ta są z serii niegrzecznych. Jednak ta niegrzeczność jest subtelna, nie przesadzona.
Autorka poruszyła też ważny problem niechcianego dziecka i tego co czuje to dziecko i jak próbuje zwrócić na siebie ich uwagę.

I ciekawostka, czy tak się teraz mówi? Pierwszy raz słyszę takie słowa.....


Disuje, pierwszy raz słyszę a widzę, że google zna takie słowo ;) Wg niego znaczy, że zamykamy komuś usta, słowo zgłoszone w 2016 do młodzieżowego słowa roku. 
Obstaw szluga, to już w ogóle dla mnie tajemna wiedza, nie palę i nie paliłam, więc się nie znam haha Obstaw to resztka, końcówka papierosa, nie wiem po co utrudniać takimi wyrazami, nie znanymi wszystkim, by książka była ciut młodzieżowa? Bez sensu totalnie.

Czytaliście którąś z tomów Facetów do wzięcia? Ratownika można znaleźć w nowościach, choć są już kolejne części.

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...