środa, 24 sierpnia 2022

Katarzyna Mak * Dziewczyna gangstera

Cześć 📘📖

Skończyłam kolejną książkę, ale tym razem z działu erotyczne w Tania Książka :) Zapowiadała się ciekawie, ale.... zaraz wam wszystko napiszę.

Katarzyna Mak
Dziewczyna Gangstera - historia napisana przez życie

Tył książki:

ode Mnie: Książka zapowiadała się ciekawie, a czytałam tylko opis z tyłu przed jej wybraniem. No właśnie zapowiadała....

Najpierw poznajemy Nele, która nie dostała się na wybrany kierunek, pracuje w markecie budowlanym i dorabia w weekendy np. grając w przedstawieniach. Na jednym takim wyjeździe poznaje Kostka. Tych dwoje coś do siebie ciągnie, ale ona się bardzo opiera. Takie chcę ciebie, ale jednak nie chcę, a on chce bardzo. Jednak mam wrażenie, że na początku on chciał tylko jednego.

Jak na początku mnie zaciekawiła, tak im dalej tym mniej mnie ciekawiła, a wręcz nudziła. Takie nastoletnie przepychani, chcę, ale nie chcę, bo.... i tu zapewne większość z was powód zaskoczy. Choć mnie bardziej zaskoczyło to, że po kilku dniach ten powód nagle przestał istnieć ;) Wiem, piszę zagadkami, ale nie chcę wam spojlerować, bo może wam się historia spodoba.

Dla mnie ta historia jakaś niepoważna, miałka i za dużo tu opisów, za mało konkretów, jak się zaczęło robić konkretnie to książka się skończyła i choć epilog zapowiadający kolejną część może intrygować to nie wiem czy chcę ją przeczytać. 

Jeśli to historia pisana przez życie, to taki Kostek nie miałby tak lekkiego życia, zwłaszcza, że jest dość lekkomyślny, pokazując co i gdzie robi dopiero co poznanej dziewczynie. Taki gangster, nie gangster, no nie przekonało mnie to, to już jego.... ma większe zadatki na gangsterkę ;) No mi się historia nie klei, nie podobała mi się. Zwłaszcza, że Nela później na ten temat rozmawia z rodzicami i bratem, co Kostek robi, a oni to jakoś tak spokojnie przyjmują. No nie realne..... 

Autorki nie znam, nie czytałam jej innych książek, więc nie wiem czy tylko ta tak słabo wypada. Szkoda, bo na prawdę mnie zaintrygowała na początku.

Znacie autorkę? Jeśli jednak chcecie się sami przekonać czy macie takie same odczucia co do Dziewczyny gangstera, to przeczytajcie i dajcie mi koniecznie znać.

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...