poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Ludka Skrzydlewska * Weterynarz Dzikie serce

Cześć 📘📖

Latem póki co lekko i przyjemnie :) Kolejna książka z mojej ulubionej księgarni Tania książka, to nowość i kolejny tom serii Faceci do wynajęcia. Jednak każdy tom piszę inna autorka i się ze sobą nie łączą. Każda to osobna historia. 

Ludka Skrzydlewska 
Weterynarz Dzikie serce

Tył książki:

ode Mnie: Jak wspomniałam to moja kolejna książka tej serii, a ściślej, druga, o której pisałam niedawno. Autorkę znam tylko z opowiadań, to moja pierwsza jej książka.

W prologu poznajemy główną bohaterkę Lucy, która ucieka.... Ucieka tak jak stoi wiedziona instynktem i szybką decyzją. Jedzie daleko, bo w Bieszczady do swojej ciotki, spojrzeć na wszystko z dystansem. Tam poznaje tytułowego weterynarza. Janek, też jest po przejściach i też uciekł w Bieszczady, ale został na dłużej. 

Ta para ma poprowadzić rajd konny, gdy właściciel stadniny łamie nogę. Do czasu rajdu jest powiedzmy spokojnie i wszystko toczy się powoli, choć spontanicznie. Dopiero chwilę przed rajdem i w czasie rajdu coś się zadzieje i już nie jest monotonnie, coś się dzieje ;) Choć dla mnie trochę to było to dziwne i jakoś sztuczne i nie pasowało mi tu kompletnie, to działo się szybko i przez to przebrnęłam. Nie pasowało mi to co tam się stało i ta cała gangsterka i Lucy tak łatwo poszło. Tak wiem, to lekka książka, obyczajowa a nie jakaś sensacja czy kryminał, ale no ten wątek mi totalnie nie pasował.

Ogólnie historia mi się spodobała i już od prologu mnie wciągnęła i zaciekawiła, oczami wyobraźni widziałam tą ucieczkę i tych zdziwionych ludzi po drodze haha Książka lekka, akurat na lato, nie potrzebny wątek, ale zapewne autorka nie chciała by było zbyt słodko i przewidywalnie. Mnie tam zabrakło jakiś przygód na tym rajdzie, takich typowych coś z koniec, cokolwiek innego no i brak rozwiązania zagadki co stało się z Marcinem??

Choć podobało mi się zwrócenie uwagi na przemocowe związki, cieszę się, że w książkach poruszane są takie ważne tematy i że bohaterka sobie to uświadamia i nie chce być już w takim związku. Że trzeba o siebie walczyć i zwrócić się o pomoc, jeśli nie mamy w sobie tyle siły, albo jeszcze nie wiemy, że ją mamy.

Do serii się nie zniechęciłam, ale jestem ciekawa jak inne książki autorki czy też coś tam jest wciśnięte na siłę? Znacie autorkę?

Jeśli nie znacie ani autorki, ani serii Faceci do wynajęcia to zapraszam na stronę księgarni i tam znajdziecie Weterynarza, może wam się bardziej spodoba?

Znacie tą serię? Która książka jest waszą ulubioną? Moją znajdziecie kilka postów dalej, choć przeczytałam tylko dwie ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...