poniedziałek, 8 sierpnia 2022

Nowości, paczki, zakupy, książki lipca 2022

Cześć 😊

Jak mi ten czas szybko leci, ta pierwsza połowa roku tak do maja to się ciągnie strasznie, a jak już robi się ciepło, to nagle jest czerwiec i wtedy to już czas po zakończeniu roku szkolnego przyśpiesza. Też macie takie odczucie, że lato szybko mija, jest listopad i zaraz koniec roku, a po nowym roku czas zwalnia? Wszystko za szybko i już kolejne denko było, a dziś nowości.

Avon

Tym razem małe zamówienie, żelowy balsam na upały i chłodzący balsam, który myślałam, że mi się kończy, a on jest bardzo wydajny. Ciekawa jestem czy tylko opakowanie się zmieniło. Żel p/p zawsze jakiś dorzucę :) Już go używam i całkiem całkiem

Action

Powrót do jednego z ulubionych szamponów :)

Hebe

Żel na niespodzianki, który już w użyciu i na niektóre działa od razu a na niektóre potrzeba mu więcej czasu. No i maseczkę do twarzy, która ciekawiła mnie od dawna, ale jakoś się nie składało by kupić.
Farba dla córki, ładnie złapała, ja zrobiłam sobie pasemka i też całkiem fajnie przyjęła. Odżywka jedna z ulubionych.

Rossmann

Z ciekawości nowość odżywka Isana już ją używam i muszę jej więcej nałożyć, inaczej nie da rady rozczesać włosów, więc pewnie więcej jej nie kupię, tak jak tego mydła w kostce, strasznie się ślimaczyło, w ogóle nie wysychała ta kostka. Odżywka do paznokci dla córki, która widzi pozytywy po niej.
Zmywacz do paznokci, bo mi się kończy, a Fluff, bo liczę, że jest lekki i na lato się sprawdzi. Jedyny rozsądny zapach to właśnie mandarynka, która była jedna i to z tyłu schowana ;)
Mój ulubiony olejek do włosów, mam ten drugi, ale nie jest tak świetny jak ten. Wymęczę tamten, ale co któryś raz używam ten :) Na bazę był kupon w apce, czytałam różne opinie i sama chcę się przekonać. A odżywka truskawkowa pokusiła, bo mam po niej różowe włosy :)))

Dodatki go gazet

Dwie gazety, trzy dodatki. Póki co używam tylko błyszczyka i jest taki sobie. Podkład poczeka na zimniejsze dni, bo teraz podkładów nie używam, a pianka mnie już wcześniej kusiła, a też był w dobrej cenie i ma dobre opinie.

Wygrana

U Ingi na instagramie udało mi się wygrać zestaw koreańskich kosmetyków :) Strasznie mnie to ucieszyło, używam już kremu spf Biore i jest lekki i skóra mi się w nim nie poci, więc duży plus i serum z witC. Powoli będę wdrażać kolejne kosmetyki.

Tania Książka
Tu zapomniałam zrobić zdjęcie dlatego wkleję wam linki do recenzji tych książek :)
Stan przedcukrzycowy Alice Figueroa

Koniec nowości, nie było tego dużo, ale staram sie nie szaleć tylko brać to co potrzebuje :) Jak wam idzie z zakupami?

Miłego popołudnia
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Wszystkie zakupy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też czas strasznie szybko leci. A co do kosmetyków to znam brzoskwiniowy szampon Palmolive (nie byłam z niego zadowolona) i odżywkę Garnier (fajna była). Ciekawi mnie ta gumowa maska do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ta maska ciekawi od dawna, dlatego kupiłam, ale jakoś tak leży i czeka na użycie ;)

      Usuń
  3. Dużo nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałości :) dawno nie zamawiałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeważnie zamawiam coś co miesiąc, ale tym razem nie zaszalałam ;)

      Usuń
  5. Bardzo miło wspominam tą algową maskę, ale trochę droga jak na taką ilość i opakowanie mało eko :D Znam też śmietankę fluff, ale była taka sobie. Nowsze ich mazidła są ogólnie lepsze od starszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie ciekawiła od dawna, ale cena i ta jednorazowość, aż w końcu się skusiłam :) Z Fluff mam różne relacje, więc zobaczymy jak z tym

      Usuń
  6. Super wygrana no i odzywka truskawkową też zostałam skuszona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...