wtorek, 27 grudnia 2022

Ulotka Yves Rocher Styczeń 2023

Cześć 😊

Ostatnia w tym roku ulotka, zapowiadająca nowy rok, sklepu Yves Rocher, jak wiecie można kupować stacjonarnie, jak i online, trzeba mieć tylko kod do tej oferty, jeśli ma to być internetowo.

Yves Rocher Styczeń 2023

W prezencie za dowolny zakup za co najmniej 19,90zł dostaniemy 4 wielorazowe płatki kosmetyczne lub 50 punktów. Średnica płatka 8,5 cm
Za zakupy od 99zł w prezencie dostaniemy Mleczko do ciała Karite 390ml
Mamy oczywiście zniżki, dwie -50% na dowolny kosmetyk, poza zielonym punktem oraz 100 punktów przy zakupie minimum 3 kosmetyków.

Mamy przykład zniżki na płyny micelarne:

Różne rodzaje, 200ml Kosztowały 32,90zł teraz zapłacimy 16,45zł

Mamy też promocje na szampon i odżywkę, na drugi produkt -50%

Jak wam się podoba oferta?? Mnie jakoś nie zachwyciła, zwłaszcza, że progi sporo podskoczyły ;) Choć dawno nic od nich nie miałam.

Pod choinkę dostałam zestaw świąteczny i sobie przypomnę jak działały na mnie te kosmetyki ;) Mam zestaw pielęgnacyjny - krem do rąk, żel p/p i mydło do rąk

Miłego wieczoru
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Jakoś nic mnie nie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten moment, nie planuję nowych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,dziękuję za info.Nie skorzystam ,płatków nie lubię a mleczka do ciała nie uzywam ani niczego bo po prostu nie lubie żadnych smarowideł ,spokojnego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:)Prosimy info o ulotce na luty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Dopiero wróciła ze szpitala, także na spokojnie wrzucę jeśli jeszcze jest taka potrzeba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...