niedziela, 19 marca 2023

Nowości, paczki, zakupy, książki styczni i lutego 2023

Cześć 😊

Nowości z dwóch miesięcy, bo w styczniu właściwie nic nie kupiłam, tylko zakupy z DM, ale to dzięki przyjaciółką stacjonarnie, a paczki dostałam dopiero w lutym po szpitalu :) Także nie było sensu pokazywać tego wcześniej. W lutym już ciut więcej kupiłam, choć głównie online, a paczkę przyniosła mi córka z paczkomatu, bo ja dźwigać nie mogę za ciężkich, a córka bardzo o to dba ;)

Rossmann

Jeden z zakupów styczniowych to szampon, który już zużyłam i jest bardzo fajny, więc kupię znów. No i odebrałam wygrany kalendarz z kalendarza adwentowego w apce :)

Tusz do rzęs kupiłam w lutym, był przeceniony połowę, właśnie wyjęłam go i użyję jutro, mam nadzieję, że się sprawdzi. 

Hebe

Zakupy włosowe, oprócz maski, wszystko w użyciu. I tylko jestem trochę nie zadowolona z farby, coś inaczej mi wyszedł kolor niż wcześniej i nie wiem czy nie czas na zmianę.... Oba szampony z Barwy świetne, piwny to któryś z kolei opakowanie, ten duży to dla mnie nowość.
Zaszalałam i kupiłam Kalendarz adwentowy - włosowy :) Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, więc chciałam spróbować zwłaszcza, że to była dobra cena. Dobrałam szampon, którego wcześniej nie miałam, używam go, ale nie jestem zadowolona. Saszetka odżywki i jest ok, oraz krem Lirene, który chodził ze mną już dłuższy czas.

Lidl

Lubię te żele, są bardzo wydajne, fajnie pachną i nie wysuszają.

Poniżej trafiłam na maseczki w dobrej cenie, to wzięłam, nie tylko dla siebie ;)


Action

Tu też skusiłam się na maseczki, lubię te maseczki, zwłaszcza te świąteczne, a że szybko takie znikają, to wzięłam.

DM

Żele kupione dzięki Bogusi :* Poprosiłam ją o kupno żeli, jakiś limitek tak z 5 sztuk :) no i takie mam. Dwa od prawej mam w użyciu, z wiśnią jest fajny zapach z migdałem już mniej.
A tu wykorzystałam, że Turkusowa była w sklepie stacjonarnie i poprosiłam o inne żele, wybrałam takie, które będą moim zdaniem fajne zapachowo. Szampony już miałam i chciałam powtórkę :)

Oczywiście w paczkach do zakupów miałam gratisy od dziewczyn, pierwsze zdjęcie od Bogusi, drugie Turkusowa :)

Na razie zużyłam żel p/p, bardzo fajny. Kończę krem do rąk i też jestem zadowolona, no i mydło zużyte, choć zapach na początku na sucho mi się nie podobał, to w trakcie używania było ok. Bogusia dorzuciła jeszcze książki :)


Szampon mi się kończy, nad czym ubolewam, bo jest świetny, a jak pachnie 😍 Balsam zużyłam niedawno, też świetny, reszta chwilę poczeka.

A wcześniej dostałam też paczkę od Turkusowej, to było jakoś w styczniu, jeszcze chyba przed chorobą


Na razie zużyłam tylko jeden żel Balea i kokosową maseczkę

Książki 

Książki do recenzji z Tania Książka, Book Lovers już przeczytałam i recenzja już jest, za to Alicja będzie jeszcze w tym tygodniu :)

Koniec, jak tak patrzę to więcej kosmetyków dostałam niż kupiłam chyba ;) Jak myślicie?

Miłego tygodnia
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Dużo bardzo ciekawych kosmetyków no i oczywiście fajne książki. Lubią kosmetyki marki Balea

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo fajnych nowości, niech Ci dobrze służą :) Dobrze, że masz córkę przy sobie, ja bym musiała prosić sąsiadkę, też ciągły nie mogę dźwigać.

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem Ci, że świetnie te twoje nowości wygladają :) niech Ci wszystko dobrze służy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej;)Ja chodzić nie mogę ostatnio tak mocno mnie kręgosłup boli.Czekam teraz na wnuczkę,urodzi się w kwietniu;)Jak tam zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Izabelę Sowe bardzo lubię czytac ,lekkie ma pióro i duzo śmiechu zawsze mi dostarcza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...