środa, 8 marca 2023

Emily Henry * Book Lovers

Cześć 📘📖

Kolejna książka przeczytana, choć w tym roku idzie mi czytanie wolniej, to jednak idzie i ciągnie mnie już do nich. Tym razem jest to bestseller, który znajdziecie na internetowych, choć nie tylko półkach księgarni TaniaKsiazka.pl

Emily Henry
Book Lovers
Tył książki:
ode Mnie:
 Historia mnie zaciekawiła, zwłaszcza, że czytałam poprzednią książkę autorki. Miałam nadzieje, że również mnie zaciekawi i się nie zawiodę.

Nora jest agentką literacką. Kocha książki i z nimi pracować. Nie jest w związku.
Charlie jest wydawcą i ma talent wyszukiwania bestselerów. Wcześniej odrzucił książkę, bardzo stanowczo i nie przyjemnie, którą chciała mu sprzedać Nora.
Ta dwójka nie darzy się sympatią.

I powiem Wam, że jakoś na początku nie pomyślałam, że Charlie zostanie w tej historii na dłużej. Spotkanie jego i Nory nie było przyjemne, więc mogli się już nie spotkać. Jednak los bywa przewrotny i znów krzyżuje ich drogi. Nie są to miłe chwile, ale robi się ciekawie.

Książka jest gruba, ma ponad 400 stron, ale niech Was to nie przeraża, bo historia wciąga i cieszy. Z każdą stroną robi się ciekawie. Fajnie nakreślone postacie i dobrze się to czyta, nic nie razi.
Pomimo tego, że domyślałam się zakończenia, to było to później, nie na początku książki. 
O tym tytule jest ostatnio bardzo głośno, zwłaszcza na instagramie, bałam się, że skoro tak reklamowana, to będzie beznadziejna. Jakże ja się myliłam. Dobrze się ją czyta i w podróży, w przychodni czy w domu na łóżku ;) Ciekawie opowiedziana historia, z opisami dzięki, którym moja wyobraźnia działała i jestem ciekawa czy moja wyobraźnia nie była za bardzo wybujała haha

Podobało mi się, że była w to wszystko wpleciona książka, jako praca głównych bohaterów i ten spontaniczny wyjazd, który okazał się całkiem inny niż planowany. 

Cieszę się, że mogłam ją przeczytać, a jeśli i Wy macie na nią chęć, ale jeszcze się zastanawiacie, to ja serdecznie polecam. Jeśli lubicie gatunek, który reprezentuje Book Lovers, to na pewno się nie zawiedziecie. 

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...