niedziela, 15 października 2023

Nowości, zakupy września 2023

Cześć 😊

Zużycia miałam duże, a nowości mniejsze, jakoś mocno mnie nie kusiły zakupy kosmetyczne, głównie to co szybko mi schodzi, ale nie zabrakło dodatków do gazet :)

Action

Balsam do ciała Vaseline miałam już zielony i biały, dlatego kupiła, z ciekawości ten, wcześniej kupowałam w Dealz, a teraz tam nie ma, może tu się też zielony pokaże?

Szampon do włosów, chyba popularny, bo mało ich na półce było, a miejsca na nie dużo ;) Były trzy rodzaje, póki co użyła córka i nie jest zadowolona, bo włosy ma takie jakby ich nie umyła....aż się boje użyć haha

Lidl

Maseczka, której nie znam, nie była droga i tak przy okazji innych zakupów wpadła w moje ręce 

Rossmann

To kupiłam jakoś na początku miesiąca, już zużyty, one są zamiast takich w niebieskim opakowaniu i szczerze mówiąc wolałam tamte
Isana Szampony, ten pierwszy to chyba jakaś nowość, nie widziałam go wcześniej, ten kolejny widziałam i w końcu się skusiłam ;) Żel p/p z LPM już zużyłam i trochę mnie rozczarował, mydło też już zużyłam, ale jeszcze kupię, bo fajne
Bazę pod tusz lubię i kupiłam kolejne opakowanie, bo to co mam powoli się kończy, a to będzie moje trzecie.

Dodatki do gazet

Zwierciadło kupiłam w dwóch egzemplarzach, bo lubię ten kalendarz i mam go już chyba trzeci rok, a te kosmetyki mnie też ciekawiły i skoro na nie trafiłam to kupiłam.
Glamour chciałam z tymi kosmetykami, ale nie mogłam trafić, przypadkowa wizyta w empik i kupiłam :)

Jak Wasze nowości? Ja nie zaszalałam, większość w użyciu albo zużyta. Nie chcę za dużo kupować, bo nadchodzą kalendarze adwentowe ;)

Miłego popołudnia
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. Faktycznie jak na Ciebie to mało :D Co do szmamponu Isana to jest to nowa wersja starej czyli odświeżona szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nie wiedziałam, dzięki, a tak właśnie myślałam, gdzie te stare fajne szampony ;)

      Usuń
  2. bardzo ciekawe kosmetyczne nowości ! miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super trafiły Ci się te magazyny z kosmetykami :D U mnie już nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bazę pod tusz mam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej;)Czy można prosić ulotkę yves na listopad ew jeszcze pażdziernik?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...