wtorek, 24 października 2023

Body Boom * Masło do ciała Skin Harmony

Cześć 😊

Nie wiem czy zwróciłabym uwagę na nie, gdyby nie była dodatkiem do gazety.... Właśnie skończyłam i muszę o nim napisać ;)

Body Boom
Masło do ciała
od Producenta: Naturalne masło (98 % składników pochodzenia naturalnego wg normy ISO 16128) do ciała na bazie wegańskiej receptury, które otuli skórę ochronnym filmem sprawiając, że zyska zdrowy wygląd i będzie miękka w dotyku. Zadbam o ochronę mikrobiomu Twojej skóry. Moja formuła, zawierająca masło bacuri i zapach słodkiego tofii, uwalnia endorfiny i sprzyja poczuciu szczęścia. Zawiera sensoskładniki ze świata roślin, wpływające na poprawę nastroju poprzez poprawę wyglądu. Posiada przyjazną środowisku i skórze wegańską formułę. Jestem zaaprobowany przez organizację PETA.

ode Mnie: Masło kupiłam jako dodatek do gazety jeszcze w czasie upałów, zaczęłam używać jak zaczęło robić się chłodniej i skóra zaczęła mi wariować, mega przesuszeniem, a w większości w kilku miejscach, to był dramat. Lekarka stwierdziła, że to co się teraz ze mną dzieje, to skutek zabiegu, znieczulenia ogólnego, ciał obcych w ciele ;) oraz stresu, a stres to straszna cholera. Duży przesusz miałam, np pod piersiami czy pod kolanem, pachy...

To masło zaczęłam używać i właściwie już po pierwszym użyciu poczułam ulgę, ale po kilku dniach zauważyłam różnice, mniej zaognione suche miejsca. Wiadomo, że to nie pomogło mi całkowicie, ale dużo dało, moja skóra nie wołała o nawilżenie już po użyciu, jak wcześniej balsamu. Oczywiście, że rano musiałam powtórzyć, ale dawałam już coś lżejszego, a to miejscowo.

Zapach bardzo przyjemny, taki karmelowy, jesienny, zakochałam się w działaniu i zapachu.
Rozprowadza się bardzo dobrze na ciele, może nie wchłania się od razu, ale dla mnie to było dobre, bo dłużej czułam je na ciele.
Kolor też ma taki karmelowy, toffi.
Kupiłam, bo kocham mazidła do ciała i znów kupię, jak tylko na nie trafię, choć mam inne teraz, ale jest świetne, więc jest moim ostatnim ulubieńcem.

Dobrze nawilża, odżywia, skóra się wycisza po kilku użyciach.  To 250ml świetnego kosmetyku. Mi poszedł szybko, bo nakładałam trochę grubszą warstwę, ale na spokojne użycie to całkiem sporo kosmetyku.

Zapach nie pozostaje z nami na długo, nie jest duszący czy dominujący.

Skład: 

Jakie jest Wasze ulubione masło do ciała? Co polecacie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Maseł do ciała nigdy dość. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię to masło, właśnie je kończę :) Pięknie pachnie i dobrze nawilża!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ostatnio wpadło mi w oko to masło! Ale bardziej myślałam o tej 2 wersji o zapachu toffi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio moim ulubionym balsamem do ciała to jest z ceramidami od Bielenda Professional

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...