wtorek, 19 grudnia 2023

Miraculum * Mgiełka do twarzy i ciała

Cześć 😊

U mnie wiele się dzieje, będą kolejne części kalendarza, ale chcę Wam tu też między nie wkleić kosmetyki, na które warto zwrócić uwagę, trochę też się ich nazbierało :)

Miraculum
Mgiełka do twarzy i ciała
od Producenta:


ode Mnie: Dostałam w zeszłym roku od córki w kalendarzu adwentowym, które sobie nawzajem robiłyśmy :)

Opakowanie małe 100ml, ale jest spray, który lubię. No trochę czekała na użycie, musze to przyznać, ale jak żałuję, że dopiero teraz ją zużyłam. 

Świetnie nada się latem w upały, fajnie odświeża buzię, szybko się wchłania, nie napina skóry.
Ma delikatny, przyjemny dla nosa zapach. Dobrze nawilża, miałam lekkie podrażnienie skóry i fajnie łagodziła. Myślę, że można ją byłoby dać nawet na makijaż lekki w celu odświeżenia, bo szybko się wchłonie. Nie próbowałam tego, używałam głównie jako toniku rano, zwłaszcza jak zależało mi, żeby się szybko wchłonęło.

Niestety też szybko się kończy, ale jest warta uwagi i ponownego zagoszczenia u mnie :)

Skład: AQUA, PROPANEDIOL, POLYSORBATE 20, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYALURONATE, SODIUM ACETYLATED HYALURONATE, PANTHENOL, PARFUM, HYDROLYZED SODIUM HYALURONATE, PHENOXYETHANOL, SODIUM PCA, PENTYLENE GLYCOL, MAGNESIUM PCA, ZINC PCA, MANGANESE PCA, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, CI 42090 (źródło)

Lubicie mgiełki ? Wody termalne? 

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...