piątek, 1 grudnia 2023

Nowości, zakupy, paczki listopada 2023

Cześć 😊

Tym razem o nowościach szybciej, bo chciałam Wam pokazać jakie mam i jakie będę otwierać kalendarze adwentowe. Chciałam jeszcze jeden, ale nie wyszło ;)

Lidl

Świąteczne zapachy mydeł w płynie, piernik już w użyciu i pachnie super. Balsam z Yumi wzięłam ze standu, był przeceniony, lubię tą firmę.

Biedronka


Wykorzystałam promocje na antyperspirant Dove 1+1 i żele pod prysznic, tu nie pamiętam jaka to była promocja, ale na pewno trzeba było wziąć dwie sztuki. Kiedyś już te żele miałam, fajne mają zapachy i nie wysuszają.

Oriflame

Miałam tusz, choć brązowy i byłam zadowolona, niestety już go nie ma w brązie to wzięłam czarny, sam kosztował jakieś 12 coś, a w zestawie z kremem do rąk 15 coś, więc się długo nie zastanawiałam ;)

Rossmann 

Tu miałam dwa vochery/kupony i na szampon i na świeczki, one były 1+1, nie chciałam szaleć i wzięłam takie pojedyncze, zapachy są super.
Promocja na zapachy, poszłam po inny, a wyszłam z innym ;) Reebok mnie urzekł, jeszcze jeden mi się podobał z tej serii, ale ten bardziej, gorzej, że tym drugim niechcąco dałam sobie w oko,.... nic mi nie było, ale przez chwilę nie było fajnie. Tą mgiełkę wzięłam pod wpływem chwili, ale nie żałuje, fajnie pachnie i ma drobinki
Kilka dni temu kupiłam puder sypki z Lovely, ten, bo miałam brzoskwiniowy z Bell i bardzo lubiłam. Ten też ma fajny zapach, który czuć przy nakładaniu, użyłam póki co raz, więc jeszcze nic więcej o nim nie napiszę.

Dodatek do gazet

Lubię pianki i chyba tej jeszcze nie miałam, więc to była okazja to spróbowania i wiem, że była jeszcze brzoskwiniowa, ale u mnie była tylko ta.

Kalendarze adwentowe

Ostatnio miałam go dwa lata temu, nie pamiętam, dlaczego nie kupiłam w zeszłym roku, teraz bardzo się cieszę na zawartość, bo bardzo mi się podobała, ale już nie pamiętam wszystkiego co tam było, więc będzie niespodzianka :)
To był totalny spontan, w czwartek oglądałam jego zawartość na Youtube, a w piątek rano szłam do lekarza i na powrocie zaraz go kupiłam ;) Był w promocji, a wiadomo, że jak fajna zawartość w dobrej cenie szybko zniknie ;) To są kosmetyki inspirowane słodyczami i są też słodycze.
A tu kalendarz od Bogusi, razem z grupą przyjaciółek robiłyśmy sobie 12 dniowe kalendarze, postanowiłyśmy otwierać w dni parzyste żeby było okienko na Mikołajki i na Gwiazdkę, także dopiero jutro otworzę pierwsze okienko :) Dla spostrzegawczych - tak jest też ostatnie okienko dla mojej córki, Bogusia i o niej pomyślała :*

A poniżej dołożyła jeszcze coś do tego kalendarza, żeby mi nie było smutno, że mam paczkę, a nie mogę nic jeszcze otworzyć i zobaczyć ;)


Dużo tego nie mam, część już w użytku, także jest fajnie, kalendarze się otwierają i będą cieszyć i dusze i ciało :)

Miłego weekendowania
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Na mydła w płynie z Lidla chętnie się skuszę. Niestety nic nie znam z Twoich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ten antyperspirant, ale nie jestem zbyt zadowolona z jego działania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydła z lidla brzmią booosko :D Szkoda, że nie mam tego sklepu u siebie. Z kosmetyków znam żele z biedronki - lubiłam je swego czasu. Z kalendarzy chętnie będę spoglądać co znalazłaś od Bogusi - moim zdaniem takie dedykowane kalendarze są najlepsze! Z reszty only bio w sumie jest fajny, w dobrej cenie mogłabym kupić :) Douglas kiedyś miałam ale szczerze mówiąc bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...