piątek, 8 grudnia 2023

Soraya * Kaktusowy mus do ciała

Cześć 😊

Dziś kolejny balsam i chyba będzie ostatni, przynajmniej w tym roku ;) Kupiłam go spontanicznie, bo był w promocji i zaciekawił mnie ten kaktus

Soraya
Długotrwale nawilżający kaktusowy mus do ciała
od Producenta:

ode Mnie: Balsam w wygodnej tubie o pojemności 200ml, przyciągnął mnie ten kaktus i różowe opakowanie ;) no i promocja

A co zaskoczyło? Kolor balsamu, jest zielony, kaktusowy
Konsystencja lekka, ale i treściwa, dobrze nawilża skórę, rozprowadza nie zostawiając zielonej barwy na skórze, przy balsamowaniu robi się biały. Zapach zielony, że się tak wyrażę, czuć tą zielenine, ja lubię takie zapachy, więc działają na mnie takie aromaty ;) Choć tego obiecanego ogórka ja tu nie czuję, ani porzeczki. 

Działanie ma dobrze nawilżające, jak obiecuje producent. Szybko się wchłania, nie czuć lepkości, można zaraz się po balsamowaniu ubrać.

Na końcu należy rozciąć opakowanie i spokojnie można zużyć do końca, bo balsam dobrze sunie w dół opakowania, ale gdy zostanie go trochę już przy wylocie tubki ciężko go wycisnąć.

Fajnie, że dobrze trafiłam z tym spontanem, mogłabym kupić kolejne opakowanie, bo się nie zawiodłam.
Skład:


Miłego weekendowania
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki w postaci musu. Ten mnie do siebie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej serii miałam melona i arbuza i były super na lato. Choć melon dla mnie lepszy. Kaktus ma być według producenta najbardziej nawilżający - mam i na niego chęć, może w lecie się uda sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, nie miałam okazji wcześniej go sprawdzić, bardzo chętnie poznałabym go na własnej skórze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...