środa, 27 grudnia 2023

Kalendarze adwentowe 2023 * Okienka 7 - 12

Cześć 😊🌲

Kolejne okienka kalendarzy adwentowych. W tym roku postanowiłam każdego dnia robić zdjęcie i jeść od razu albo brać do użytku jeśli akurat to co używam mi się kończy. Wszystko po to by nie robić za dużych zapasów i odkładać ;)

Okienko 7

Onlybio Odżywka do włosów - fatalne, twarde opakowanie, ciężko było wyjąć do końca, odżywka nie była najgorsza, ale opakowanie nie przemyślane, dawno zużyłam.

Mario Badescu Spray do twarzy - póki co czeka na swoją kolej, ale bardzo się cieszę, że będę mogła jej spróbować :)

Okienko 8

Yves Rocher Peeling do ciała - od Bogusi, na razie chowam, bo dopiero co zaczęłam inny, mam nadzieje, że ten będzie równie dobry

Onlybio & Wedel - trafił się baton z orzechami, które nie lubię, dlatego poszedł dalej ;)

Abercrombie & Fitch Away Tonight Woda perfumowana - Douglas zawsze zaskakuje zapachami, ten mi jest znany z przeszłości, ale nie mogę go dopasować do nazwy. To ciężki zapach, typowo zimowy, na pewno go zużyje, choć nie jest to zapach na co dzień.

Okienko 9 

Mesauda Tusz do rzęs mini - fajnie, że mogę spróbować, ale opakowanie za szerokie, a szczoteczka ma za krótkie przedłużenie i źle się maluje. Póki co mam do niego mieszane uczucia, muszę poużywać dłużej

Onlybio & Wedel - tutaj był czekoladki WW, ale już poszły dalej i nie załapały sie na zdjęcie

Okienko 10

Onlybio Balsam do ust - dopiero co dwa niedawno otworzyłam, więc poczeka, choć ja nie do końca lubię taką formę, tą tubkę. Może będę używać, a może pójdzie dalej, zobaczę...

Starskin Maseczka na usta - lubię tą firmę, choć znam ją głównie z kalendarza Douglas, jeszcze nie używałam, bo mam złe doświadczenia z inna, ale ta ma inny materiał, więc na pewno spróbuje

Maseczki Bubble od Bogusi - nie lubię, bo to takie dziwne uczucie i później mnie swędzi haha ale koreańskie kosmetyki lubię, więc dam im szansę

Okienko 11

Onlybio Odżywka proteinowa - już w użyciu i moje włosy ją lubią, jest to nie duże opakowanie, ale starcza na więcej niż 2 użycia

Clinique Krem do twarzy - cieszę się z niego bardzo, ale że jest lekki to poczeka do wiosny, teraz wolę treściwsze kremy.

Okienko 12

Onlybio & Wedel Wafelki WW - też nie dla mnie z tymi orzechami

Colibri Serum hialuronowe do twarzy - nie znam, ale już się cieszę, że poznam nową markę, bardzo mi się miło kojarzy 

Maseczka hydrożelowa od Bogusi - już kiedyś miałam, ale dawno, więc chętnie użyję znów

Co Was najbardziej ciekawi? Mnie kremy i spray i już nie mogę się doczekać jak wezmę do użycia. Póki co wolę zużyć co mam otwarte, by mi się nie nawarstwiało ;)

Miłego popołudnia
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Fajna zawartość. Mój ulubiony wafelek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Personalizowane kalendarze są najlepsze :) Chociaż tak jak Ci pisałam ten z Only Bio jak na gotowiec to bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że jednak te maseczki bąblujące spodobają ci się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...