niedziela, 3 grudnia 2023

Sylveco * Zimowe masło do ciała o zapachu wiśni i cynamonu

Cześć 😊

Kalendarze się otwierają, zaraz będą zużywane również, a ja dziś o zimowym mazidle do ciała, które mi się skończyło, a zapach kusił już od spojrzenia na opakowanie

Sylveco
Zimowe masło do ciała
o zapachu wiśni i cynamonu 100% Natury

od Producenta:

ode Mnie: Od razu wiedziałam, że będę chciała je kupić, jak mi się uda, jako dodatek do gazety. Zaciekawiło mnie to zimowe i ten zapach, bo wiecie, że ja kocham masła i balsamy. Swoją drogą mógłby być taki kalendarz adwentowy tylko z nimi, różnymi zapachami i firmami ;)

Pojemność to 250ml, więc całkiem elegancko, zabezpieczone sreberkiem, duży plus. Trzeba zużyć w ciągu 6 miesięcy, kurcze nigdy tak długo nie zużywałam masła, czy balsamu ;)

Dość szybko po kupnie zaczęłam używać, akurat skończyłam wcześniejszy. Na początku kompletnie nie czułam zapachu. Dopiero w około połowie opakowania zaczęłam czuć wiśnie, bo wcześniej tylko cynamon, choć delikatnie. Na początku jak dobrze pamiętam, czułam migdały ;)

Masło ma przyjemną, lekką konsystencje, szybko i dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie czuję długo zapachu na ciele, więc jakby ktoś chciał użyć perfum, to się zapachy nie pokłócą. 


Skład:

Zmiękczenie, wygładzenie, na pewno nawilżenie i przyjemna skóra w dotyku. Miło się go nakłada jak otula taki przyjemny zapach. Nie lubię za bardzo takich naturalnych kosmetyków ze względu na zapach, ale ten jest świetny, kompletnie nie żałuję zakupu i kupiłabym go ponownie.

Lubicie takie zimowe zapachy?

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Zimą moja skóra potrzebuje takiego masełka bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zimowe zapachy i chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem go ciekawa! Uwielbiam balsamy, więc chętnie bym zużyła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...