niedziela, 24 marca 2024

Penny Jordan * Cienie przeszłości

Cześć 📘📖

Książke przeczytałam już jakiś czas temu, wzięłam ją z półki w przychodni. Czasem coś biorę a czasem przynoszę 😁 tą też oddam

Penny Jordan
Cienie przeszłości 
Tył książki: 
ode Mnie: Na początku, przez chwilę poznajemy Leo, którego ojciec zmarł i zostawił mu firmę. Ciekawe, że jemu a nie starszemu bratu.
Davinia była zdominowana najpierw przez ojca, później męża, do czasu. 
Jest też Saul biznesmen, który totalnie poświęca się pracy i traci coś ważnego....

Historia zaczyna się ciekawie i intrygująco, niestety reszty dowiadujemy się dopiero po połowie książki. Pozwoli poznajemy bohaterów, ale najpierw trzeba przebrnąć przez długi opis, malutko dialogów. Trochę mnie nudziło, ale byłam ciekawa jak to się skończy. W miarę upływu czytania zakończenie zaczyna się klarować. 
Od początku trochę nudno i za dużo opisów, później, a zwłaszcza pod koniec robi się ciekawie i interesująco.
Bałam się, że to będzie istna strata czasu, ale nie było tak źle. Skróciłabym początek i byłoby super 😉 Jak nie lubicie długich opisów to Was odrzuci od niej, jeśli przebrnięcie zostaniecie nagrodzeni 😁

Znacie autorkę? Ja nie i dlatego mnie zaciekawiła.

Miłego wieczoru
Dorotxy 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...