czwartek, 21 marca 2024

Kalendarze adwentowe 2023 * Okienka 19 - 24

Cześć 😊🌲

Ostatni post z kalendarzy. Wiosna przyszła, a ja tu jeszcze zimowo ;) Dwa dni otwierałam razem, jednego coś mi wypadło, nie pamiętam dokładnie co, ale nie mogłam otworzyć, albo było już bardzo późno.

Okienko 19 - 20

E.Wedel Pierot - pojechał w dobre ręce ;)

Only bio Balsam do ciała - właśnie go zaniosłam do używania, pachnie super, zobaczymy jak na ciele

The Nue Co Serum - nie znam marki, dlatego ciekawi mnie jak się sprawdzi

111SIN Płatki pod oczy - trochę i nich zapomniałam, że mam, ale zaraz biorę je do użycia, na pewno w denku lub na insta dam znać jak się sprawiły

Halfly Balsam do demakijażu - było o nim głośno na insta przez pewien czas, opinie były różne, ja użyłam póki co raz i trochę za tłusty za ciężko się zmywa, ale to takie pierwsze wrażenia

Okienko 21

E.Wedel Ptasie mleczko - bardzo dobre :)

Pacifica Barierowy krem do twarzy - właśnie zaczęłam go używać, zapach mi się nie podoba i dość wolno się wchłania. Takie pierwsze wrażenia.

Okienko 22

Only bio Odżywka humektantowa - całkiem fajna odżywka, dobrze się rozczesywały i dobrze wyglądały

Real Technique Mini pędzel - na razie używałam go do pudru i tak średnio się sprawdza 

Isana Pianka do mycia twarzy aloesowa - bardzo ją lubię, miałam i jeszcze kupię.

Okienko 23

Only bio Baton bajeczny - pojechał dalej 😁

Zoeva Santorini Bronzer - bardzo go polubiłam, delikatny, także krzywdy nie zrobił, łatwo się nakłada. Wersja podróżna, ale bardzo wydajny.

Okienko 24

Only bio Odżywka w sprayu z drobinkami - drobinki widać słabo, użyłam na razie kilka razy, ale póki co mnie nie powaliła 😉

Ariana Grandę - miniaturka tradycyjnie, całkiem przyjemny zapach

The body shop Balsam - świetne opakowanie, choć nie można zużyć do końca. Może uda mi się użyć jeszcze to opakowanie. Balsam był ok, nawilżał, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.

Niestety nadal nie mam dostępu do kompa, choć zdjęcia mam na dysku zewnętrznym, na razie nie mogę ich zrzucić. Uzupelnie jak tylko dam radę.

Miłego wieczoru 
Dorotxy 


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...