czwartek, 28 marca 2024

Neutrogena * Intensywnie regenerujący balsam

Cześć 😊

Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny? Mój balsam do ciała, a Wasz?

Neutrogena
Intensywnie regenerujący balsam do ciała 
Od Producenta: 
Ode Mnie: Opakowanie w mojej ulubionej formie czyli butelka zakończona pompką. Pompka daje radę prawie do końca, więc nie jest źle. 

Konsystencja gęsta, ale jednocześnie lekka, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nietłusta jak obiecuje producent, nie lepi się.

Bardzo go polubiłam, dobrze nawilża, choć tej zimy nie miałam mocno wysuszonej skóry. Myślę, że wtedy też dałby radę. 
Przyjemnie pachnie, nie drażni nosa, a wręcz umila balsamowanie.

Duża pojemność, 400 ml, więc jest wydajny i na długo mi starczył, z jednej pompki wychodzi dużo balsamu.

Kolejny mój balsam tej marki i na pewno nie ostatni. Idealnie sprawdza się w sezonie jesienno zimowym, latem dla mnie będzie za ciężki.

Skład:

Lubicie Neutrogene? Co polecacie jeszcze by spróbować.

Miłego wieczoru
Dorotxy 

4 komentarze:

  1. Mój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny to jakiś tłuścioch na twarz :D Najlepiej olejek.
    Z balsamami wiesz jak mam :D Obecnie nadal "męczę" ślimaka z Eveline i Bielenda Ceramidy ale latem chętniej używam balsamów bo więcej ciała odkryte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny? Zależy, jak ogólnie to pewnie coś do twarzy, chyba maseczka :D A jak do ciała to właśnie balsam :) Tego z neutrogena nie miałam, jakoś rzadko sięgam po tą firmę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...