wtorek, 21 marca 2017

BeBeauty Odżywcze masło do ciała

Witajcie 😊

Wiosna, wiosna jest nareszcie..... 🙌
Coraz cieplej, moja skóra już nie potrzebuje silnego nawilżenia, przerzucam się na lżejsze balsamy, masła zużywam do końca a to co mam chowam na tył i czekają do kolejnej zimy..... Właśnie dobiło dna masło, o którym chcę Wam dziś napisać, nie wiem czy była to seria limitowana czy jednak jest jeszcze dostępna, bo mało ostatnio zaglądam do biedry....

BeBeauty
Odżywcze masło do ciała
od Producenta:
ode Mnie: Masło mieści się w wygodnym 300ml pudełku. Pod przykrywką zabezpieczone folią, dzięki czemu wiemy, ze nikt nam nie macał i nie otwierał produktu.
Zapach dość słodki, ale nie mdły, lekko kwiatowy, no nie do końca umiem opisywać zapachy ;)
Konsystencja gęsta, ale pod wpływem ciepła ciała dobrze się rozprowadza i wchłania, zostawia lekki filtr, który się wolniej wchłania.
Masło rzeczywiście dobrze nawilża, odżywia. Duży plus za brak parafiny w składzie, nie ma też parabenów i sztucznych barwników. I właściwie ten brak skusił mnie do zakupu, bo inne masła z Bebeauty mają parafinę i jakoś mnie niby kusiły, ale jednak odkładałam je na półkę. To całkiem fajnie się spisało i nie żałuję zakupu, miła odmiana po tym kicie, co Wam ostatnio opisywałam ;)
 
Skład:

Skusił się ktoś z Was na to masło?

Miłego wieczoru
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Całkiem fajny skład jak na produkt z Biedry;) Też nie umiem opisywać zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam dzisiaj "maślane" mazidła, wstąpiwszy od niechcenia do Stonki, ale bohatera powyższej notki nie widziałam. Ja nie mam problemu z opisywaniem zapachu, bo praktycznie każdy mi się z czymś kojarzy - ale odbiorca mojej wypowiedzi może mieć pewne problemy z odtworzeniem w myślach tego, co w niej zawarłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mam podobnie, ja ostatnio jak zajrzałam do widziałam tylko żel p/p o tym zapachu, masła też nie...

      Usuń
  3. Cudownie że siętak fajnie spisało ;)) Powiem szczerze że z Be Beauty nie miałam chyba nic ! W sumie chyba tylko waciki :D Gdybym nie miała takiego zapasu to pewnie bym się skusiła bo masełka bardzo lubię♥
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam krem do rąk, żel p/ i teraz masło, bo od dawna kusiło, choć skład trochę odrzucał...

      Usuń
  4. Dawno nie używałam maseł do ciała. Raczej używam olejków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zimą, olejki też choć nie dużo :)

      Usuń
  5. Produktów do ciała z oferty Biedronki nie znam, ale widzę, że to masło jest warte uwagi. Skład i konsystencja bardzo mi się spodobały, a i zapach powinien przypaść mi do gustu!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach całkiem przyjemny, nie mdli a to u mnie ważne :)

      Usuń
  6. Ja parafiny nie lubię na twarzy,ale na ciele mi nie przeszkadza :) Mimo wszystko na plus że jej tu nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na twarzy też nie do ciała też mocno mi nie przeszkadza, ale fajnie jak nie ma :)

      Usuń
  7. Lubię masła do ciała :) Dodatkowo w celu odżywienia skóry stawiam na zdrowe odżywianie oraz wypijanie odpowiedniej ilości zdrowej wody - ostatnio bardzo przesuszyłam skórę więc teraz staram się pamiętać o piciu wody.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...