sobota, 25 marca 2017

Moje podkłady i ulubieniec wśród nich - Astor, L'oreal, Rimmel, Maybelline, Prestige, Annabelle Minerals

Witajcie 😊

Jako, że zbliża się kolejna promocja w rosie, to chciałabym Wam pokazać swatche moich podkładów. Może mocno nie pomogę, bo więcej Was używa jasnych kolorów niż ciemnych, jak ja .....no, ale może porównawczo 😉 Pokażę Wam też mojego ulubieńca, który właśnie mi się skończył. Na końcu będą dwa jasne, które nie występują w rosie, ale skoro do mnie trafiły, a mi nie pasują zrobiłam swatche i pójdą dalej w świat, bo wyglądam w nich strasznie 😂

Astor, Annabelle Minerals, L'oreal, Maybelline, Rimmel, Prestige
Podkłady rozbiłam na dwie trójki i jasną dwójkę. 
Wiecie, że przy robieniu zdjęć zauważyłam, ze mam aż 3 podkłady z jednej firmy 😊

Astor Mattitude Anti Shine 16h w kolorze Rose Ivory 101
L'oreal True Match w kolorze Beige 4N
Maybelline Affinitone w kolorze Sand Beige 30



Kolejna trójka to

Maybelline Dream Velvet w kolorze Fawn 40
Rimmel Stay Matte w kolorze Classic Beige 201
Maybelline Super Stay 24h w kolorze Nude Beige 21


Druga trójka jest troszkę jaśniejsza, ale nadal dobra dla mojej ciemniejszej karnacji :) 

I ostatnia dwójka bardzo jasnych jak dla mnie
Annabelle Minerals w kolorze Golden Fair 
Prestige Skin Perfection w kolorze Skin Pastel 08



Prawda, że dwa ostatnie bardzo jasne w porównaniu do pierwszej trójki? Miałam maskę, dlatego czekają na nowego właściciela ;)

Wszystkie 6 podkładów lubię, jedne są cięższe na zimę inne dobre na jesień/wiosnę, latem nie używam. Każdy, choć trochę inny kolorystycznie mi pasuje, wtapiają się ładnie w cerę i dopasowują do niej.
Mój ulubieniec, który mi się właśnie skończył to - Astor Mattitude 💓 dostałam go od przyjaciółki i pokochałam :)

A Wy jakich macie swoich ulubieńców? Co fajnego możecie mi polecić?

Zdjęcia robiłam w słoneczny dzień i nie obrabiałam ich w żaden sposób, nie przyciemniałam, nie rozjaśniałam.

Miłej soboty i kolorowych snów, zwłaszcza, że śpimy 1h krócej😉
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Ja szukam tylko jasnych podkładów. Często te pierwsze w kolejności są i tak dla mnie zbyt ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż poszukuję swojego idealnego podkładu. Póki co - nic mnie jeszxze nie oczarowalo

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład z Mayballine 24h używam osobiście i u mnie zdaje egzamin :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka i również bardzo polubiłam te podkłady :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te różowe kolory mnie odpychają

    OdpowiedzUsuń
  6. KOlory całkowicie nie moje - zbyt ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie moim faworytem jest True Match :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś affinitone, a niedawno kupiłam AM ale golden fairest i sunny fair:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony to Bourjois 123 Perfect. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam azjatyckich BB, ale dla Ciebie pewnie będą za jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej gromadki znam i bardzo sobie chwalę podkład True Match z L'Oreal i podkład mineralny Annabelle!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko True Match którego bardzo lubiłam ♥ Obecnie używam Catrice i Pharmaceris ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...