czwartek, 22 czerwca 2017

Barbara O'Neal Recepta na miłość

Witajcie 😊

Dawno nie pisałam Wam o przeczytanych książkach, jakoś tak się złożyło, że nie miałam za dużo czasu na nie😔 Myślę, że teraz to będę nadrabiać i jako, że w końcu skończyłam jedną książkę, to od razu się dziele,by mi nie uleciało, i chcę dziś zacząć kolejną 😀

Barbara O'Neal
Recepta na miłość
Tył okładki:
ode Mnie: Lubicie piec? Chleb, ciasteczka? To książka dla Was, akcja dzieje się w piekarni, wśród zapachów pieczonego chleba, dokarmiania zakwasów. Jest też kilka ciekawych przepisów z opisem.

Główną bohaterką jest Ramona, która prowadzi swoją piekarnie. Ma dorosłą córkę i za chwilę zostanie babcią.... Wracamy też do jej przeszłości i poznajemy ją, gdy jako piętnastolatka zaszła w ciążę i rodzice wysłali ją do ciotki na wieś....
Będąc na "wygnaniu" poznała Jonaha....niestety ta znajomość nie może być kontynuowana...
Wracamy do rzeczywistości, gdzie pojawia się Katie, córka męża Sophie - córki Ramony. Ramona musi się nią zająć, co nie przychodzi jej łatwo, mnóstwo zmartwień - Sophie w ciąży, jej mąż po ciężkim wypadku, konflikt z rodziną.....
Książka jest fajnie napisana, nie nudzi, lecz wciąga, krótkie treściwe rozdziały. Przeskoki między bohaterami dobrze zgrane.

Czy Ramona wszystko ogarnie, czy przeszłość wróci i rozświetli jej życie? Tego Wam nie zdradzę, żeby książka też Was zaciekawiła 😊

Teraz mały minus 👀 a mianowicie format książki. Gdyby była szersza a tym samym ciut cieńsza, wyłaby wygodniejsza i lżejsza....
Jednak jak wciągnie i zaciekawi na format nie zwraca się już tak uwagi, chyba że pozycja do czytania jest mniej komfortowa....

I jeszcze propozycje innych książki autorki i słowo o niej


Czytaliście tą książkę? A może polecicie mi jakąś lekką, fajną książkę na lato? 

Zaczytanego wieczoru 😀
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Obecnie siedzę jedynie w książkach przygotowujących do egzaminu, ale jeszcze chwila i zacznę się brać za nadrabianie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena Witkiewicz - Czereśnie zawsze muszą być dwie. Ann Brashares - Nigdy i na zawsze. Rosa Ventrella - Ogród oleandrów. Lekkie, łatwe i przyjemne 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno na którąś się skuszę :)

      Usuń
  3. Faktycznie wygląda na niewygodną, ale poza tym wydaje się sympatyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam tej książki, ale mogę ci polecić lekką książkę Garść pierników szczypta miłości autorka Natalia Sońska
    polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie czytałam niczego tej autorki, muszę się rozejrzeć w bibliotece. Ma świetne okładki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zaczytuje się w lekkich książkach Kasie West :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...