wtorek, 19 września 2017

Organic Shop * Miętowy żel pod prysznic

Witajcie 😊

Jak wiecie lubię pielęgnację i balsamów i żeli zużywam dużo. Ostatnio skusiłam się na miętowy żel, lubię nie tylko zapach kokosu, banana ale i mięte, a jak się sprawdził, to Wam za chwilę napiszę.

Organic Shop
Miętowy deszcz - orzeźwiający żel pod prysznic
od Producenta: Poczuj komfort i orzeźwienie  żelem pod prysznic. "Miętowy deszcz" organiczny ekstrakt z mięty wspaniale tonuje i nawilża skórę, podczas gdy organiczny olejek z trawy cytrynowej nasyca skórę witaminami, pozostawiając uczucie świeżości na cały dzień.
Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów
ode Mnie: Żel w fajnym, wygodnym opakowaniu z pompką o nie typowej gramaturze 280ml. Żel jest przeźroczysty, odpowiednio gęsty. Wygodnie się aplikuje, dobrze pieni i pięknie pachnie 😍 Pachnie cudownie taką świeżą miętą, taką z ogródka domowego czy działkowego, no super. Fajny zapach na wieczorny relaks 💙
Żel nie wysusza, choć jak już teraz mi się kończy wczoraj czułam lekkie przesuszenie. Nie jest jakieś mocne, ale się pojawiło, nie wiem skąd takie uczucie. Przez to mam mieszane uczucia, bo zapach świetny, dobrze się pieni i myje, choć nie do końca zmywa antyperspirant i czuje, że pachy jeszcze nie domyte. Jest też mało wydajny, bo jedna pompka nie wystarcza, a używam do kąpieli rękawicy. Mam nadzieję, że jednak te lekkie wysuszenie było jednorazowe, choć jakoś straszliwie mi to nie przeszkadza, bo i tak nakładam balsam, a balsamować się lubię 😉

Skład:
Mieliście ten żel? A może jakiś inny miętowy, który był świetny? Podzielcie się nim ze mną 😊

Miłego wieczoru
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze produktów tej marki, ale zapach na pewno się sprawdził w lato

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam od nich żeli, choć kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale miętowy zapach musi być obłędny. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To niedomycie trochę mnie martwi, w końcu to jego podstawowa funkcja :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z organic shop uwielbiam peelingi do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ich żeli, ale ich peelingi okazały się u mnie całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale lubię zapach mięty w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie jest po nim tak miętowo zimno? :D
    Oglądałam ze tej firmy żele w Pigmencie,nie wiedziałam który wziąc i wyszłam z niczym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za miętą w żelach nie przepadam, jedynie w upały toleruję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny będzie na lato :) orzeźwiający.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki tej firmy, choć miętę to lubię do picia, a nie w zapachach kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...