czwartek, 21 września 2017

Ulotka Yves Rocher na październik 2017

Witajcie 😊

Niestety ostatnio mam mało czas, ale tak sobie wszystko ustawiłam, porobiłam, że od jutra do niedzieli będę nadrabiać Wasze blogi i komentarze 💙
Dziś znalazłam w skrzynce ulotkę z ofertą do sklepu stacjonarnego Yves Rocher, dlatego dziś o niej, choć miało być co innego 😉
Jak już widać na pierwszym zdjęciu w prezencie tym razem mamy żel pod prysznic i do kąpieli 200ml. Do wyboru mamy aż 11 zapachów.
Nie mam pojęcia na który się zdecyduje, ale jeśli będzie jeden z nowości, taki którego jeszcze nie miałam to będzie mój.
Dodatkowo mam specjalne rabaty: -40% + -40% na 1 dowolnie wybrany kosmetyk poza zielonym punktem.
Jest jeszcze oferta Wody perfumowanej So Elixir 5ml w cenie 6,90zł
W ulotce dla mojej Mamy jest, zamiast So Elixir, -30% na jeden dowolny krem przeciwzmarszczkowy + Serum w Prezencie
Druga strona to u Mamy oferta - propozycja na krem-żel intensywnie nawilżający 24h Hydra Vegetal 50ml. Mieliście go? Zaciekawił mnie
U mnie jest Krem restrukturyzujący na dzień, Elixir Jeunesse 50ml + Esencja podwójny efekt z tej samej serii 30ml, a za wszystko zapłacimy 69,30zł

Jest jeszcze Szampon do włosów nadający połysk za 12,90zł

Jak Wam się podoba oferta? Licha coś z tym miesiącu, co nie? Jeśli pójdę po żel to zastanowię się nad kremem nawilżającym.

Miłego wieczoru
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Żel dostałam w sierpniu, bo zabrakło im tych z ulotki :D Ale nie będę wybrzydzała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię żele, choć widziałam inną wersję z kremami do rąk

      Usuń
    2. To mnie jeszcze nie przyszły ulotki :(

      Usuń
  2. To ja ma inne prezenty - czyli jednak jakos różnie dają, bo do tej pory to zawsze miałyśmy to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj dostałam, ale nie wiem czy się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki :) Z YR jeszcze chyba nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam w pobliżu YR, więc też nie korzystam z tych promocji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką ulotkę jak Ty,dziś przyszła :D
    Jeszcze z wrześniowej nie skorzystałam...rzadko korzystam z tych ulotek,ale żelem pod prysznic bym nie wzgardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki firmy Yves Rocher, więc zawsze z niecierpliwością czekam na nowe ulotki z promocjami :)
    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...