sobota, 2 września 2017

Nowości, paczki, zakupy sierpnia :)

Witajcie 😊

Nadszedł wrzesień, jesień i zimne dni,.....póki co jesieni się nie daje, ciuchów letnich nie chowam, a grubszych nie wyciągam. Jedyna grubsza rzecz to bluza i legginsy, jeansom też się jeszcze nie daje 😀 Lekkie ciuchy, sukienki, spódnice górą 👀👍
Jednak ja dziś nie o tym a o nowościach kupionych w sierpniu 😁 Trochę poszalałam, ale zużyłam też dużo.....wrzesień to planuję tylko drobne zakupy.....

Yves Rocher
Kupiłam Malinową octową płukankę, bo była w cenie małego opakowania, więc świetna cena. W prezencie dostałam żel p/p i za pkt z karty odebrałam krem-żel przeciw niedoskonałością.

Hebe
Na promocji 1+1 wzięłam Czarne mydło od Nacomi, mieliście? Jak się u Was sprawdziło, dajcie znać.
Wzięłam też dwie maseczki 7Heaven i z wyprzedaży lakier do paznokci p2
Po jakimś czasie skusiłam się na bomblującą maskę w cenie promocyjnej, jeszcze jej nie użyłam, mam nadzieje, że będę zadowolona.

Biedronka
Niestety trochę się zgapiłam, ale i tak udało mi się kupić ananaski, ołówki i długopisy wraz z koszykiem, od tak bo mi się podobały, ale oczywiście z córką się podzielę 😉

Avon
Skusiłam się tylko na chwalony peeling do ciała i nowość kredkę do powiek

Oriflame
Tu mi się przyplątało 😀więcej. Miodowo mleczne mydło i krem do rą oraz letnia seria Feet up do stóp wraz z tarką.

Goodies i Homedelight
Greya od dawna chciałam, a że Homedelight zrobiło promocje -40% na wszystko to jak tu nie skorzystać .... wzięłam jeszcze miętowy i czarną czarność 😀 Dwa kolejne są w Goodies
Teraz zima mi nie straszna 💙

Shinybox
Nie, nie pokusiłam się tak od razu, ale odkupiłam je od osoby bardzo niezadowolonej z zawartości. Fakt szału nie ma, ale kocham balsamy, farba się akurat przyda, bo na pewno na czarno wyjdzie. Krem pod oczy akurat mi się kończy, więc zobaczę co za cudo, kremu do rąk nigdy za wiele.... a Kueshi ciekawi mnie najbardziej i on mnie głównie skusił. Próbka, saszetka do stóp i chusteczka samoopalająca nie dla mnie takie dziwactwa...

Rossmann

Tu na początku skromnie tylko żel p/p Isany, który już pojawił się w zużyciach... A później na promocji się trochę obkupiłam...
Odżywka do włosów Gliss Kur - tej jeszcze nie miałam, płyn do intymnej też akurat był w promocji. Balsamy z Vis Planis - od nich miałam tylko żel micelarny, ciekawi mnie jak się balsam spisze. Serum z Bielendy i Morze martwe z Lirene.
Kolejne balsamiki 😁💙 Masło kokos z Bielendy, kokos z Dove i z Efectimy i mango balsam z Venus. Wszystko to dla mnie nowości, nic nie miałam, więc będzie co testować i opisywać wrażenia.
Cały arsenał maseczek 😂 Do końca roku, albo i na dłużej styknie. Jest i Bielenda i Eveline, Multibiomask z tej firmy jeszcze mam plasterki na nos, ale jakoś nie załapały się za zdjęcie, Rivel de Loop pod oczy - czytałam że dobra to wzięłam i Dermaglin.
Jako, że bardzo chciałam wypróbować maskę Oh! my sexy hair, a znalazłam ją w innym rosie, nie załapałam się już na wyższy procent promocji ale 40 też ok. Dobrałam Odżywkę z Garniera i nowość z Schaumy. A z Isany też chyba jakaś nowość, bo pierwszy raz widzę tą maskę nawilżającą 13w1. Zauważyłam ją w drogerii internetowej i tak się pojawiała i znikała na półce online, jak zauważyłam na półce to przyznam się bez bicia, wzięłam w ciemno nie patrząc na skład czy właściwości 😀

Mieliście coś z moich nowości? Co się u Was sprawdziło a co nie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

22 komentarze:

  1. Biedronce też nie mogłam się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore zakupy! Uwielbiam ten żel morela i rozmaryn i też kupiłam ten balsam Venus:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile nowości, miałam tą płukankę do włosów z yves Rocher i byłam z niej bardzo zadowolona, też kupiłam akcesoria biurowe w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, aleś się obkupiła :D

    Mi w Shiny trafiły się dwa balsamy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Płukankę malinową Yves Rocher uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszalałaś w Rossmannie, dużo maseł i balsamów. Sporo z nich mnei ciekawi - te z Venus, Lirene i serum z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hoho poszalałaś :D
    Miałam czarne mydło Nacomi,gęsta maź,ciężko się trochę rozprowadza,ale oczyszcza super :) Tylko uważaj na oczy! szczypie tak że można zwariować,ja myślałam że już mam po oczach jak mi wlazło,tak bolało :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam sobie zapach Grey <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo nowości ;) Ten żel z Isany ma cudowny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj idę do Rossmanna, aż zwrócę na niego uwagę :)

      Usuń
  10. Zawsze ciekawiły mnie i kusiły zapachu od Yves Rocher. Nacomi lubię, ale czarnego mydła od nich nie miałam, a czarne mydło też od dawna mnie kusi.
    I maskę bąblującą też musze kupić. Ładny kolorek kredki, teraz zamawiam dwie z Avonu.
    Woski fajne wybrałaś, Grey wymiata, mam dużą świecę.Żel Isany w koncu dorwałam.
    A na koniec napiszę, że sporo u Ciebie tych nowości w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo nowości :D
    nie miałam żadnych kosmetyków, które pokazałaś, ale kupiłam teraz ten balsam do ciała z venus, mam nadzieję, że się obu nam spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska 13w1 - ciekawe :D Widzę, że i Ciebie nie ominął szał na Biedronkowe artykuły szkolne ;) No i przypomniałaś mi, że chciałabym w końcu wypróbować bąbelkującą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Intryguje mnie ta tajemnicza bąblująca maska, tym bardziej, że już któryś raz o niej słyszę. Przypomniałaś mi też, że właśnie rozkwita jesień (nie lubię jej) i trzeba się zaopatrzyć w niezbędny pakiet zapachów do palenia w kominku!


    ps: No i jako sroka, duże dziecko i wielbicielka bajerów nie mogłam się powstrzymać od wzdychania do tych ślicznych ołówków i ananasków, które nieco skojarzyły mi się z kapsułkami olejowymi na wzmocnienie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydawało mi się że komentowałam ten wpis :) mam w planach kupić tą płukankę octową. Dużo dobrego o niej czytałam, szkoda że trzeba nie mam po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedronka obrabowana, też ostatnio znowu skusiłam się na czarne mydło :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile wspaniałych produktów! Ja stety niestety stawiam na kosmetyczny minimalizm i staram się tylko kupować to co akurat się kończy no ale wiadomo jak to czasem wygląda :D szczególnie jak trafi się na dobrą promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo poszalałaś :D u mnie w tym miesiącu też sporo przybyło, ale staram się już ograniczać zakupy :(. W biedronce chciałam się obkupić, a u mnie były pustki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie płukanka octowa z YR :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...