piątek, 29 września 2017

Nacomi Arganowy krem pod oczy

Witajcie 😊

Ostatnio znów jestem zabiegana, późno odpalam kompa i nie nadążam ze wszystkim. Dziś takie fajne słońce, ale zdjęć zużyć nie zdążyłam zrobić, mam nadzieję nadrobić to jutro, choć od rana córka jeszcze idzie do szkoły na dodatkowy kurs z pierwszej pomocy, no nie pośpimy sobie 😉 za to dzień znów będzie dłuższy..... Dlatego dziś piszę Wam o moich odczuciach z używania kremu pod oczy, który kupiłam pod wpływem pozytywnej opinii Mamy z różową torebką, czy ja też odebrałam go pozytywnie?

Nacomi
Arganowy krem pod oczy z olejem z pestek winogron
od Producenta:
ode Mnie: Słoiczek szklany o pojemności 15ml, zabezpieczony w środku, a na zewnątrz kartonikiem i folią, żaden macant nie ma szans, bo będzie widać na odległość, że ruszane 😉
O ile dobrze pamiętam, to mój pierwszy krem w słoiczku, zawsze miałam w tubce. Ciekawiła mnie ta forma i sprawdza się całkiem dobrze. Choć u mnie pojawił się jeden minus, krem leżał na boku, jak już miałam go gdzieś połowę, osadził się na ściance i do końca tam siedział, ciężko było go stamtąd wydobyć.
Konsystencja nie jest za gęsta, dobrze się rozprowadza i wklepuje, szybko wsiąka, przynajmniej u mnie, potrzebuję nawilżenia i moja skóra wciąga co dobre 😉 Nawet jak nałożę gruszą warstwę wszystko wchłonie.
Cienie pod oczami jakiś wielkich nie mam, więc nie liczyłam na ich spektakularną redukcję, najważniejsze, że dobrze nawilża, tego oczekiwałam najbardziej i to dostałam.
Zmarszczek też dużych nie mam, ich też nie ruszył jakoś specjalnie, może minimalnie spłycił.
Dobry nawilżacz z bogatą formułą.
Krem starczył mi na prawie 4 miesiące używania na dzień i na noc.
 
Krem mnie nie uczulił, nie podrażnił.

Skład:
 
Tak, moje uczucia są pozytywne i może znów się na niego skuszę.
Jeśli i Was on kusi jest teraz fajna promocja w Hebe 1+1 za grosz, ja już skorzystałam choć kupiłam co innego 😉 poznaje dalej markę...
 
Miłego weekendu
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. Ja również muszę się na niego skusić bo bardzo odpowiadają mi kosmetyki Nacomi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaję markę, choć czarne mydło nie dla mnie...

      Usuń
  2. Czytałam o nim chyba same pozytywne opinie :D Dla mnie póki co kremy pod oczy nie są aż tak kuszącymi produktami, ale pewnie w końcu go kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i lubię. Mojej skórze wystarczy, chociaż pewnie dla niektórych mógłby być nieco za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele dobrego czytam o tej marce. Będę musiała coś poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojawi się u mnie jutro w nowościach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ten krem na swojej liście życzeń

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje oczy błagają o taki krem:D Dzięki za recenzje bo szukałam takiego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli nie jest źle, mam ochotę na powtórkę, ale muszę 3 wykończyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam nic w zapasie :) jedyny kosmetyk haha myślę co teraz kupić,,,

      Usuń
  9. Miałam kiedyś arganowy krem pod oczy, ale jakoś nie zaobserwowałam spektakularnych efektów. Teraz używam kremu rose revita expert nawilżająco-rozświetlającego od eveline, długo szukałam takiego produktu, który nadawałby się pod makijaż, on dobrze nawilża, redukuje obrzęk, ja zawsze rano mam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...