sobota, 26 maja 2018

Ulotka Yves Rocher na czerwiec 2018

Cześć Wam 😊

W prawdzie ulotkę znalazłam w skrzynce już w środę czy czwartek - nie pamiętam ;) jednak nie miałam do tego głowy i wrzucam ją Wam dopiero dzisiaj. Jestem ciekawa czy i Wy już dostaliście i czy Was zaciekawiła do tego stopnia, że przejdziecie się do sklepu stacjonarnego Yves Rocher :)
Tradycyjnie raz do roku Yves Rocher serwuje nam torbę plażową lub na zakupy, w czerwcu będzie można odebrać taką za dowolny zakup. Ja się po nią przejdę, bo je lubię, mam dwie inne, które dobrze się sprawują, nie tylko na zakupach i są wytrwałe :)

Mamy też dwie okazje na -40% na dowolny kosmetyk poza zielonym punktem oczywiście. A za realizacje tych dwóch zniżek dostaniemy 5 pieczątek na naszą kartę gratis.


Z drugiej strony mamy propozycje czerwcowych nowości:
Ultra nawilżające serum w płynie 30ml 36zł zamiast 72zł
Detoksykujący szampon micelarny 300ml oraz Detoksykująca płukanka octowa 150ml, cała seria detoksykująca do włosów od 17,90zł
Suchy olejek do ciała 50ml + woda toaletowa 20ml za jedyne 19,90zł zamiast 42,80zł

Jest też zapowiedź Letniej książeczki czekowej, która pokaże się w sklepach od 1 czerwca.
Interesuje Was ta książeczka? Chcecie post o niej jak tylko ją zgarnę w sklepie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szampon mi się kończy ulubiony, także ten ;))

      Usuń
  2. Mam tę ulotkę, no ale w tym miesiącu mnie wyjątkowo nie kusi. Mam tych toreb od nich i wystarczy. Książeczki czekowe też co roku z tymi samymi promocjami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w tym roku nas niczym nie zaskoczą, tak jak tą torbą zaskoczona nie jestem ;)

      Usuń
  3. Po olejek i wodę mogłabym się przejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, tylko nie wiem czy zapach nie będzie za słodki, duszący....

      Usuń
  4. Mam tą ulotkę i na pewno pójdę po mój ulubiony ocet i odbiorę torbę. Bardzo lubie te torby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te torby, a ocet na razie odpuszczam, coś ostatnio źle wpływa na moje włosy :(

      Usuń
  5. Witam,

    czy możecie podać mi nr tej oferty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...