sobota, 5 września 2020

Nowości, paczki, zakupy, książki sierpnia 2020*

Cześć 😊

Zużycia były, to teraz nowości, było ich nie dużo, ale Kasia postanowiła mi przysłać paczkę i zrobił się ogrom kosmetyków 😂 Póki co staram się nie kupować, zobaczymy jak mi pójdzie.
W tym zestawieniu znajdą się książki i coś do testów.
Wrzesień zapowiada się ciężko i nie wiem czy będę tu regularnie, ale będę się starać, tak jak powoli do was wpadać. Zaczynamy :)

Hebe
Tu uzupełniłam zapasy, bo mam końcówkę w spray'u a w formie takiej jak te dwa mi się skończyło. Wzięłam dla przypomnienia Lady Speed stick i jestem zadowolona.

Lidl
Chusteczki zawsze się przydarzą, a żel można użyć jako żel pod prysznic, albo do rąk :) Lubię takie okazje cenowe.
Kremu jeszcze nie miałam, a jest zachwalany, choć ciut boję się zapachu ;) Połowa ceny zachęciła mnie do sprawdzenia, a zapas to pianka, mam opakowanie, więc zapas jak najbardziej zużyje.

Rossmann
Poszłam po odżywkę, a wpadły dwa kremy do rąk, z których Eveline już w użyciu, fajnie pachnie bananami. Jedna saszetka szamponu też już zużyta. Dobra jest ta odżywka i szampon, fajnie są włosy i w dotyku i w kolorze.
Tu weszłam po konkretny kosmetyk, ale go nie było, w drodze do kasy wpadły mi pilniczki w oko, za tą cenę to wzięłam ;)
Było wiele o wielkim czyszczeniu regałów, ja poszłam jak już była końcówka, a i tak udało mi się za 17,17zł kupić trzy produkty, które mnie zaciekawiły. Jeszcze ich nie używałam, ale już nie długo będą czekać.

Stragany
Zanim dostałam paczkę z zapasem Belae, kupiłam letnie limitki, jeszcze nie używałam, ale na pewno będę zadowolona :)

Dealz
Miałam końcówkę odżywki, byłam w okolicy, to postanowiłam znów coś ciekawego tam poszukać, wzięłam szampon i odżywkę z XHC, mały szampon z Tresemme i żel pod prysznic, jakbym ich mało miała 😂 ale już go kończę, całkiem przyjemny.

Wizaż
Dostałam do testów, nie mam mu nic do zarzucenia w działaniu, ale minusem jest brak pompki, przez to głównie na początku kosmetyku za dużo się wylewa.

Dodatki do gazet
Wzięłam peeling do twarzy, bo mi się kończy, a tego jeszcze nie miałam, inne kosmetyki z tej linii były dobre. Z kolei Lirene i rajstopy to ciekawy gadżet, którego wcześniej nie miałam i jestem jego ciekawa

Kolejne książki z Party, szkoda, że czasu nie dają jako dodatku 😂

Wydawnictwo Kobiece
Dostałam do recenzji, drugą część, już przeczytałam i możecie poczytać już o moich wrażeniach, tutaj

Tania książka
Zakupy specjalnie dla nowej książki Karoliny Wójciak Bruno, a że Tożsamość nieznana była limitowana edycja, a jeszcze nie czytałam, to tez wzięłam. Teraz mam zapasik różnych książek na zimę ;)

I na końcu paczka od Kasi, duża, ciężka i kolorowa :) Nie zmieściłam wszystkiego na jednym zdjęciu, dlatego jest ich więcej.




Gdyby nie końcówka, nie byłoby tego tak dużo :) Część w użyciu, reszta czeka, ale długo już nie będzie czekać, zapasy topnieją i bardzo się z tego cieszę.
A jak u was? Miesiąc obfity w nowości czy nie koniecznie?

Miłego wieczoru
Dorotxy



15 komentarzy:

  1. Same cuda! Zwłaszcza żele balea, sporo z nich miałam, bo widzę, że to jeszcze ze starszego asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele Balea... <3
    Miałam sztyft Dove i był dla mnie totalną porażką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztyft, tego słowa mi zabrakło ;) U mnie Dove w kulce, kiedyś super, teraz porażka.

      Usuń
  3. Bardzo lubię te żele marki Balea i produkty Dove. Będę czytała Bruna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości ;) uwielbiam gazety z dodatkami kosmetycznymi i książkowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, można coś fajnego, w dobrej cenie kupić :)

      Usuń
  5. Znam jedynie kremik bananowy z Eveline i peeling z Duetus :) Kosmetyków Balea mega Ci zazdroszczę :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ile Żeli Balea do tetsowania. ;) U mnie w tym miesiącu tylko 3 kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, same wspaniałości :) widzę całą masę żeli z Balei, które uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego masz. Same fajne rzeczy. Bardzo mnie ciekawi ten krem do twarzy nawilżający jak się tobie sprawdzi.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...