sobota, 24 października 2020

Ulotka Yves Rocher listopad 2020

Cześć 😊

Jeszcze nie zdążyłam zrealizować poprzedniej ulotki, właśnie zastanawiam się nad zakupami ;) a już jest nowa ulotka z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Trochę mniej ciekawa, ale może się ktoś skusi ;)

Yves Rocher, listopad

W tym miesiącu za dowolny zakup dostaniemy zestaw 3 produktów z limitowanej edycji świątecznej o zapachu Leśne jagody. W zestaw wchodzą: żel pod prysznic 50ml i do kąpieli, krem do rąk z masłem karite 30ml oraz myjka do kąpieli.

Drugi prezent to torebka, którą możemy kupić za 19,90zł jeśli zrobimy zakupy za 59zł. 

Torebka Daniel Hechter, we francuskim stylu. Wymiary 25 x 18 cm, zamykana na zamek, wykonana z poliuretanu.

Mamy też zniżkę i jeśli zamówimy min. 3 kosmetyki dostaniemy dodatkowo 200 pkt gratis.

Na odwrocie wybrane kosmetyki w wyjątkowych cenach, np 

Dwufazowy płyn do demakijażu oczy z bławatkiem bio 200ml za 21,90zł zamiast 37,90zł

 

Jak wam się podoba ta ulotka? Ja jestem ciekawa grudniowej ;)

Miłego wieczoru, Dorotxy  

12 komentarzy:

  1. Fajna opcja, ciekawa jestem tych zapachów świątecznej pielęgnacji. Szkoda ze nei dostaję ulotek ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem ciekawa. Zawsze możesz zamówić online :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie też, ale jakoś nie wiem na co się zdecydować ;)

      Usuń
  3. Ja już chyba z ponad rok nic u nich nie kupowałam ale jesienią zapachy och produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wybuchu pandemii nic nie kupiłam :( a później zlikwidowali mi sklep...

      Usuń
  4. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, jak i gdzie można zapisac sie na otrzymywanie tych ulotek? Jest taka możliwość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz iść do sklepu stacjonarnego i tam założyć kartę, albo może cie zaprosić ktoś znajomy, wtedy on i ty dostajecie dodatkowo prezent.

      Usuń
  6. Witam, jaki Pani zdaniem hit yves rocher? Mam do odebrania produkt o wartości 50 zł za zebrane punkty i nie wiem co wybrać, a standardowo kupuję kremy do rąk, twarzy, płyn do demakijażu. Nie znam produktów do makijażu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorówki mogę polecić krem BB, puder sypki, ja miałam transparentny beż, tusz do rzęs, który był w poprzedniej ulotce prezentem. Fajne mają lakiery do paznokci czy kredki do powiek.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...