poniedziałek, 25 stycznia 2021

Kremy do rąk * Uroda i Fitokosmetik

Cześć 😊
 
Właśnie zużyłam dwa kremy, przez te ich częstsze ich mycie i dezynfekowanie, kremów używam dużo częściej i oczywiście szybko się zużywają. Ja ogólnie lubię mazidła do ciała i do rąk, lubię też odkrywać coś nowego. Dwa kremy, to nowości u mnie, wcześniej nawet o nich nigdzie nie czytałam, oba to spontaniczny zakup :)
 
Uroda Aloesowy krem do rąk
FitokosmetikKrem - olejek d rąk nawilżający

od Producenta:
Uroda - Aloesowy krem do rąk z jonami srebra o formule antybakteryjnej. Wyciąg z aloesu intensywnie nawilża i odżywia podrażnioną skórę rąk, a jony srebra wykazują działanie bakteriobójcze.
Fitokosmetik - Krem - olejek do rąk "Ekspresowe nawilżenie" z olejkiem migdałowym, sokiem z aloesu i ekstraktem zielonej herbaty. Błyskawicznie się wchłania, zmiękcza i nawilża skórę. Intensywnie odżywia i wzbogaca skórę, nie pozostawia tłustej warstwy. Zmiękcza naskórek, a efekty są już widoczne po pierwszym użyciu.
 
ode Mnie: Oba kremy są w wygodnych tubkach i z zakrętką, duża, wygodna zakrętka, nie ucieka, nie ślizga się w dłoniach. Kremy były zabezpieczone sreberkiem. Uroda ma 50ml a Fitokosmetik 45ml.
Aloesowy Uroda ma gęściejszą konsystencję i zostawia film na dłoniach, który po dłuższej chwili się wchłania. Moje dłonie po nim szybko doszły do siebie, świetny jest do wysuszonych i podrażnionych dłoni. Moje dłonie długo po nim są w dobrej kondycji, a używam po każdym myciu rąk, naczyń...
Zapach ma delikatny, nie drażniący. I tylko szkoda, że to mała tubka i już mi się skończyła ;)
 
Fitokosmetik ma lżejszą konsystencje, szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu na dłoniach. Jest równie dobry jak poprzednik. Lekki, ale dobrze radzi sobie z suchymi dłońmi. Migdałowy zapach czuć tylko jak przyłożę nos do dłoni w trakcie kremowania i jest to delikatny zapach, jeśli dłonie mam daleko od nosa, zapachu prawie nie czuję, nie jest słodki ani mdły, przyjemny.
 
Skład:
Uroda
Fitokosmetik

Jestem zadowolona z tych spontanicznych zakupów. Jeśli będę robiła zakupy przy okazji wrzucę je do koszyka. Teraz kupiłam inne i zobaczymy co z nich będzie. 
Jeden kupiłam jako dodatek do gazety, drugi z innymi zakupami na alledrogo ;) Jeśli widzieliście te kremy gdzieś stacjonarnie, dajcie mi proszę znać.
 
Miłego wieczora
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Używam bardzo dużo kremu do rąk, więc chętnie zawsze testują coś nowego. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miała sporo tych kremów, do części wracam, te też się do tego zaliczają :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Są bardzo popularne zwłaszcza nasza Polska Uroda

      Usuń
  3. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem ze srebrem uwielbiałam - drugi też miałam, ale mam problem z kosmetykami fitokosmetik - jakoś nie widzę u mnie dobrego działania - dla mnie przeciętniaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przetestuję, kremów do rąk to zawsze mi brakuje, bo w szybkim tempie je używam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremy do rąk schodzą teraz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...