wtorek, 7 października 2014

Avon Planet Spa, Masło do ciała

Witam :)

Dziś słów kilka o kolejnym fajnym masełku do ciała, tym razem
Avon Planet Spa
Masło do ciała regenerująco - ujędrniające
z ekstraktem kolumbijskiej kawy

od Producenta:
Masło zawiera ekstrakt z kolumbijskiej kawy, który odżywia i nawilża skórę. Dzięki temu skóra staje się jędrna i bardziej elastyczna.

ode Mnie:
Producent się nie rozpisał za bardzo ;)
Masło zapakowane w pudełko 200ml, oczywiście zabezpieczone "sreberkiem", lubię takie opakowania, widzę ile jeszcze mam i łatwo zużyć do końca.
Zapach - jeśli spodziewacie się kawowego, to się zawiedziecie, to tylko ekstrakt z kawy, więc takiego mocnego zapachu się nie spodziewałam, jednak zapach w ogóle kawy nie przypomina, ale jest miły, delikatny i nie chemiczny, jestem zadowolona.
Konsystencja delikatna, nie lejąca się, ale nie zbita mocno.
Masło dobrze się rozsmarowuje na ciele i szybko wchłania, nie pozostawia żadnego tłustego filtru.
Jest wydajne.
Dobrze nawilża i myślę, że wpływa trochę na ujędrnienie :)
Podsumowując jestem bardzo zadowolona i na pewno jeszcze je kupię, ogólnie masła z Planet Spa bardzo lubię, jeszcze mnie nie zawiodły :)

Skład:
A Wy lubicie masła z Planet Spa Avonu? 

Pozdrawiam
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. bardzo lubię kosmetyki z Planet Spa, tej wersji z kolumbijską kawą jeszcze nie miałam okazji spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze nie pachnie kawa.
    Uwielbiam to oliwkowe... jego jeszcze żadne inne a Avonu nie pobilo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale i tak mi się podoba ;) Oliwkowe jest super fakt

      Usuń
  3. Masła nigdy nie miałam Z Planet Spa, za to maseczki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam masła, maseczki też fajne choć nie wszystkie ;)

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam masła do ciała z Planet SPA, jakoś nie po drodze był mi ich zakup :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseł z tej serii jeszcze nie miałam, ale maseczki do twarzy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre masełka z avonu sprawdziły się u mnie super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A już myślałam, że będzie pięknie kawą pachniało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo polubiłam peeling do ciała z serii z minerałami Morza Martwego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...