wtorek, 14 października 2014

Organizer na kosmetyki, biżuterię z Biedronki

Witajcie :)

U mnie zrobiło się deszczowo, na pocieszenie oprócz cukierków ;) kupiłam sobie organizer, nie mogłam się zdecydować, w końcu wzięłam zestaw dwóch takich mniejszych, myślę czy nie wziąć jednego dużego... Tak prezentują się moje

Ten z przegródkami będzie na biżuterię, tak przynajmniej teraz mam pomysł ;) 

Organizery mają przykrywkę, która może spokojnie zostać użyta osobno. Jeden ma przegródki, drugi nie.



 Można też ustawić je jeden na drugim
 

Całkiem fajne i ciekawe. Jest jeszcze większy organizer, w który te mniejsze się mieszczą i tak właśnie nad nim myślę :)

A Wy skusiłyście się na któryś? Każdy to koszt 9,99zł

Miłego popołudnia 
Dorotxy

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Był jeszcze biały, ale ciemny jakoś bardziej mi się spodobał ;))
      A taki jak na śrubki czy gadżety na ryby też mam hihi

      Usuń
  2. A ja nie widziałam ich u mnie w biedronce :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupiłam, bo stwierdziłam, że mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądałam organizery ale nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znając życie to nawet tam miałbym bałagan. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zaraz tam niestety ;)) też mi się zbiór zmniejszył, ale ja jedno do kosmetyków użyje ;)

      Usuń
  7. zupełnie zapomniałam zajrzeć do Biedronki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przegapiłam, a przydałyby się... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny, ja kupiłam organizer jak były w sprzedaży w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe,czy u mnie jeszcze będą,muszę zajść może jutro do mojej biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogladałam je wczoraj i jeszcze te drugie, z wytłoczeniami, ale jednak nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak byłam wczoraj w Biedronce już ich nie było

    OdpowiedzUsuń
  13. No patrz ;) fajne to :) u mnie szybko wymiotło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...