poniedziałek, 26 stycznia 2015

Yves Rocher Odżywka odbudowująca

Witajcie :))

Podobno zima wraca, ciekawe czy i do mnie dojdzie...
Napiszę Wam dziś o odżywce, na którą zbyt szybko dałam się namówić sprzedawczyni ;) Czy jestem zadowolona? Zapraszam do poczytania o

Yves Rocher
Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba
od Producenta:
ode Mnie:
Odżywka zapakowana w 150ml tubę, zamykaną na klik, zawartość dość gęsta, ale dobrze rozprowadza się na włosach. 
Odżywka, czego nie doczytałam przy zakupie, jest do spłukiwania, takich nie kupuję, nie lubię.
Zapach słodki, mdły, ale długo na włosach się nie utrzymuje. Jako, że włosy myję codziennie, często nakładam ją w małej ilości i nie spłukuję. Żadna odżywka, z którą to robiłam, nie obciążyła mi włosów, ta tak i powoduje szybsze przetłuszczanie się, ale to po dłuższym stosowaniu, moja prawie dobija denka, więc widzę teraz efekty. Włosy szybko robią się oklapnięte, nie błyszczą. 
Żeby nie było, że nie spłukuję ;) spłukiwałam ją też, nie używam w nadmiarze.
Włosy ciężko się po niej rozczesują.
Ogólnie jestem na nie, za zapach i działanie.

Skład:
 Kto miał styczność z odżywkami z Yves Rocher? Kto zadowolony?

Miłego popołudnia, a ja wracam do posta z odżywką z Avonu, gdzie polecałyście mi odżywki, muszę sobie jakąś już kupić
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Ja lubię Yves Rocher odżywki i szampony, tą mam ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że włosy robią się oklapnięte...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli odzywka do skreślenia :) ja rzadko kiedy ulegam namowom pań sprzedawczyń, bo wolę przed zakupem sprawdzić produkt, poczytać o nim co nie co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki spontan, czasem spontanicznie coś kupuje i okazuje się, że dobrze zrobiłam :)

      Usuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę odżywki do spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś uwielbiałam serię owsianą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dla mnie jest cudowna, włoski mam dociążone i gładziutkie, używam razem z szamponem z olejkiem jojoba też YR i obciążenia włosów nie zauważyłam mimo że bardzo szybko się przetłuszczają, nawet wydaje mi się że na drugi dzień wyglądały lepiej niż zwykle. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam choć ostatnio u nich skusiłąm się na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam ją lubię :) U mnie się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam o niej pozytywne opinie, ale skoro przyspiesza też przetłuszczanie, to nie dla mnie.
    Ja włosy też myję codziennie i muszę uważać co na nie nakładam, bo nienawidzę tego efektu oklapnięcia :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...