piątek, 2 stycznia 2015

Katarzyna Zyskowska - Ignaciak - Ucieczka znad rozlewiska

Witajcie w nowym roku:))

Chcę Wam dziś polecić kolejną ciekawą książkę. Jak zaczęłam czytać w jedną niedzielę to czytałam popołudnie i wieczór do ok 1 w nocy, aż skończyłam :)) Tak mnie wciągnęła, tak chciałam wiedzieć jak się skończy, że nie mogłam się oderwać :))

Katarzyna Zyskowska - Ignaciak
Ucieczka znad rozlewiska
Poznajemy niespełna 30letnią Franię, która szykuje się do ślubu i prowadzi dość monotonne życie, a w jednej chwili wszystko przewraca się jej do góry nogami.....Książka wciąga i ja szybko dowiedziałam się jak potoczyły się jej losy. Książka lekka i przyjemna, pokazuje, że należy podejmować wyzwania i żyć własnym życiem a nie pod dyktando innych.......bo

Anita Lipnicka "i wszystko się może zdarzyć"

Kolejna ciekawa książka tej autorki, jeszcze mi zostały o ile się nie mylę 4 tytuły....ciekawe czy też mnie wciągną ;) Miłego zaczytania
Dorotxy

Ps. Zaparszam do nowej zakładki Wymienię/Sprzedam - http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/p/wymianasprzedaz.html

5 komentarzy:

  1. Musi być ciekawa skoro Cię tak wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale już przeczytałam i oddałam ;)

      Usuń
  3. Lubię od czasu do czasu takie lekkie pozycje książkowe poczytać - aktualnie czytam Kinga Czarny dom i na razie się rozkręca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...