wtorek, 15 września 2015

Rimmel Wonder'full, Wake Me Up - Czarny tusz do rzęs

Witajcie :))

Tak jak obiecałam, dziś tusz do rzęs. Dostałam go od firmy do testów, jak większość z Was ;) Jak się sprawdził u mnie? Zapraszam, będzie kilka zdjęć.

Rimmel,Wonder'full
Wake Me Up z ekstraktem z ogórka
od Producenta: Maskara obudzi twoje spojrzenie:
* Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka, która sprawia, że rzęsy są odżywione przez cały dzień
* Odżywczy zapach zielonego ogórka
* Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są one pogrubione, podniesione i rozdzielone bez gródek, dając efekt otwartego oka.

ode Mnie: Tusz w eleganckim zielonym opakowaniu, nawiązującym do koloru ogórka ;) Na początku maskara pięknie pachniała ogórkiem, lubię ten zapach. Niestety po ponad 2 miesiącach użytkowania zapach już nie jest tak piękny i już go tak nie czuć. Wąchając z bliska szczoteczkę zapach odrzuca ;)) więc pewnie czas się z nią powoli żegnać.
Wygodna szczoteczka, dobrze rozczesuje rzęsy, nie skleja i dociera do każdej rzęsy. Teraz po ponad 2 miesiącach troszkę zaczyna sklejać, ale jak nałoży się drugą warstwę ładnie się wyczesują.



I moje rzęsy wymalowane tuszem ;)





Nie patrzcie na moje świecące się czoło ;)
Ostatnie zdjęcie robione nie dawno, widać lekkie sklejanie... 
Tusz w upały nie daje rady na dolnych rzęsach, dlatego ich nie malowałam, nie chciałam mieć efektu pandy po 3 godzinach ;)
Ogólnie z tuszu jestem bardzo zadowolona i pewnie jeszcze do niego wrócę, póki co mam jeszcze w zapasie kilka tuszy ;))

Wy też jesteście z niego zadowolone?

Miłego wieczoru
Dorotxy

20 komentarzy:

  1. Czoło sie nie swieci, a rzęsy masz bardzo piekne. Co do tuszu - nie znam;). Ale za zielone opakowanie duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* opakowanie świetne, ja się do testowania załapałam ;))

      Usuń
  2. Zgadzam się z Sisi - za opakowanie plusik. Przyznam, że nie miałam. Ciekawi mnie ten zapach ogórka...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos tak ta szczoteczka do mnie nie przemawia... Wole silikonowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że będzie się dziwnie malowało, a jest świetna :))

      Usuń
  5. U Ciebie chyba lepiej wyglada niz u mnie,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty ;)) ja rzęski "karmię" szminką alertta może dlatego ;))

      Usuń
  6. nie miałam go, ale jakoś mnie nie kusi.. bardziej czaję się na loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go :P, fajnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dołu prezentuje się ładnie;) Mam wersję "arganową" i jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi arganowa nie podpasowała, obsypywała się i w ogóle ;))

      Usuń
  9. Nie miałam go, ale na Twoich rzęsach bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie pachnie i zamierzam go zakupić w kwietniu na promocji -49% w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...