piątek, 29 lipca 2016

Dove Antyperspirant w aerozolu

Witajcie :)

Lato w pełni, choć u mnie dziś i deszcz i słońce ;) A wtedy więcej się pocimy i szukamy skutecznego sposobu na zatamowanie tego procesu. Ja również szukam i testuje przeróżne formy i firmy. Dziś o jednej z nich, która w zeszłym roku mnie zawiodła, a w tym dała radę?  

Dove, Antyperspirant w aerozolu
Cotton soft i Go fresh
ode Mnie: Antyperspiranty o pojemności 150ml, nie używałam ich codziennie, więc miałam je dłużej, ale myślę że na codzienne używanie szybko by mi się zużyły.
Zakończone tradycyjnym spray'em i korkiem pasującym kolorem do napisu z nazwą antyperspirantu.
Jakiś czas temu miałam zapach tradycyjny granatowy Original, ale nie przypadł mi do gustu, wręcz mnie męczył. Spontanicznie będąc w sklepie skorzystałam ze sporej promocji i zaryzykowałam. Wzięłam jasny niebieski czyli Cotton soft, który wydaje się delikatniejszy w zapachu od granatowego Original oraz Go fresh bo kocham ogórka w zapachach :)
Oba się u mnie sprawdziły, wiadomo jak był mega upał pachy były trochę mokre, no gdzieś to musiało ujść, ale nie było to jakoś mocno uciążliwe.
Go fresh spisał się lepiej od Cotton soft, i ładniej pachniał, przyjemnie do końca dnia. Dużo mniej byłam mokra pod pachami, prawie wcale, lepiej działał i utrzymywał się ładny zapach przez cały dzień do późnego wieczora.
Ogórek z zieloną herbatą górą :) Zapach trochę za słodki, ale i tak jeszcze go kupię. Czasem rano nie mam czasu czekać aż mi się antyperspirant w kulce wchłonie, a spray działa ekspresowo, zawsze mam coś takiego w szafce.
Dobrze się rozpylają niestety zostawiają po sobie dość sporą mgłę, dlatego nie polecam używać ich w zamkniętej łazience, chyba że po użyciu zaraz z niej wyjdziemy.


Skład:
Cotton soft - Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, PPG-14, Butyl Ether, Cyclopentasiloxane, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, BHT, Dimethiconol, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.

Go fresh - Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, PPG-14, Butyl Ether, Cyclopentasiloxane, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, BHT, Dimethiconol, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene. 

A Wy lubicie antyperspiranty w aerozolu? Jakie lubicie?

Miłego wieczoru piątkowego :)
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Lubie dyzie dove ;) Tą wersję z ogórkiem miałam i akurat ona mnie pod koniec już męczyła, ale tej 2 nie znam - chyba jakaś nowość od firmy, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam codziennie, więc mnie nie zmęczył zapach ;)

      Usuń
  2. od zawsze uwielbiam Rexone w aerozolu, nic się u mnie tak nie sprawdza jak ona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jakąś wersję w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze żółta kusi, ale na pewno ogórkową jeszcze kupię :)

      Usuń
  4. Nie pamiętam czy kiedykolwiek miałam dezodoranty dove;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham i ciągle do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam namiętnie ałunu ale akurat na Dove patrze przychylnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś używałam ałunu ale za cholerę nie pamiętam co mnie do niego zraziło...

      Usuń
  7. Nie przepadam za antyperspirantami w Sprayu. :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dziś kupiłam jeden w promocji w Biedronce tylko z żółtą nakrętką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zapomniałam, mam nadzieje, że jeszcze się załapię....

      Usuń
  9. Ja zdecydowanie preferuje antyperspiranty w sztyfcie, czasem i kulka. Spray wydaje mi się mało wydajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest, ale szybko po zastosowaniu można się ubrać ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...