piątek, 18 listopada 2016

Mariza Lakier do paznokci 23

Witam :))

Dawno nie pokazywałam Wam moich pomalowanych paznokci, coś ostatnio nie mam natchnienia na paznokci, już je wypiłuje, zrobię skórki (odsunę) i wszytko przygotuje i zawsze coś mi wyskoczy do zrobienia, albo wyjścia i tak schodzi.....mam nadzieję, że w końcu wypróbuje pyłek i inne wodne naklejki, bo trochę mi się ich zebrało ;) Póki co kolor, który nałożyłam już jakiś czas temu....

Mariza
Lakier do paznokci nr 23 Miętowy
od Producenta: Lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego. Dzięki specjalnej formule łatwo się aplikuje, szybko schnie oraz zapewnia intensywny, nieblaknący kolor z mocnym połyskiem. 
Zapewnij swoim paznokciom intensywny połysk w trwałym, nasyconym kolorze.
10ml

ode Mnie: Lakier dobrze się nakłada, pędzelkiem dobrze operuje. Wystarczą dwie warstwy, by paznokcie ładnie lśniły i kolor był intensywny. Kolor nie blaknie, na 3 dzień są małe przetarcia, na czwarty już większe, więc zmyłam.
Żeby nie było nudno, nałożyłam naklejki, niestety zaczęły się one odlepiać na kciukach i jak widać na pierwszym zdjęciu podniosły się a z nimi lakier. Pomimo, że nie było to płaskie, jakoś micno mi nie przeszkadzało.
Jestem zadowolona z tego lakieru, obietnice producenta zostały spełnione.
Dobrze się zmywa, nie barwi paznokcia.

jedna warstwa słabo kryje, są prześwity
dwie warstwy są ok :)





Mam jeszcze dwa inne kolory i mam nadzieję, że będą równie fajne jak ten miętowy :)

Miałyście te lakiery? Również się Wam spodobały?

Miłego wieczoru
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. Wolę lakiery, które kryją przy pierwszej warstwie :D Chyba zrobiłam się wygodna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadza nakładanie drugiej warstwy :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor, ale u mnie zdecydowanie na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor zarówno na lato, jak i na zimowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :) Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dwie warstwy slicznie wyglądaja ;) Ja jak Ty ostatnio rzadko maluje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor,taki letni jak dla mnie,ale czasem na przekór pomalowałbym i teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kolor miętowy! pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek, bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz przerzuciłam się na hybrydy, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...