piątek, 12 lutego 2021

Biovax Botanic Szampon oczyszczajacy octowy i Maska intensywnie regenerująca

Cześć 😊

Dziś już czuję się lepiej, mogę posiedzieć dłużej przy biurku i kompie, więc piszę do was posta, nie zdążyłam go wcześniej przygotować. Dziś będą kosmetyki, które dostałam od firmy z okazji Meet Beauty 2020 :) Ciekawy zestaw octowy, a jak działanie zaraz wam przybliżę :)

Biovax Botanic
Szampon oczyszczający octowy 
Maska intensywnie regenerująca
od Producenta: 
Intensywnie oczyszczająca kuracja przeznaczona do włosów potrzebujących wzmocnienia, wygładzenia i przywrócenia im naturalnego blasku. Ocet jabłkowy, Tatarak, Rozmaryn.
Efekty:
włosy wygładzone i odświeżone
optymalna mikroflora bakteryjna skalpu
nawilżone, miękkie włosy na całej długości
Wegańska formuła. Butelka 100% Recykling

ode Mnie: Zacznę od maseczki, bo ona starczyła mi na raz i trochę zostało, zawartość to 20ml. Wcześniej używałam maski tej firmy i bardzo lubiłam, dobrze służyły moim włosom. Jednak nadszedł taki dzień i taki rodzaj maski, która zrobiła mi masakrę z włosów i od pierwszego użycia się nie polubiliśmy. Tą resztę użyłam z inną maską.
Włosów po niej nie dało się spokojnie rozczesać, były sianowate i nie ładne. Przyklapnięte miałam cały dzień. Cieszę się, że to była tylko mała saszetka :)

Natomiast z szamponu jestem zadowolona. Przystępne opakowanie z pompką, zostało mi jeszcze na 2-3 użycie, pompka działa.
Szamponu używam 1-2 razy w tygodniu, tyle wystarczy moim włosom. 
Po użyciu szampony włosy są lśniące, dobrze się układają, nie są przyklapnięte, wręcz odświeżone. 
Szampon ich nie plącze, jednak i tak używam maski lub odżywki.
Zapach jest delikatny, przyjemny, czuć jabłkiem.
Ja mam włosy do ramion i używam dwie pompki, jedna to trochę za mało, dlatego u mnie takie opakowanie jest bardzo wydajne. Chętnie kupię kolejne opakowanie.
 
Skład:
Szampon 
Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Bis-(Isostearoyl/Oleoyl Isopropyl) Dimonium Methosulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Betaine, Glyceryl Caprylate/Caprate, Parfum, Acetum, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Prunus Persica Fruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Polysorbate 80, Glycerin, Lavandula Angustifolia Flower Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Mentha Piperita Leaf Extract,Pisum Sativum Peptide, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Propanediol, Acorus Calamus Root Extract, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Linalool.
 
Maska

Cieszę się, że mogłam wypróbować ten zestaw i wiem, że maskę tą będę omijać, a na szampon mogę się skusić, bo dobrze działa i nie podrażnia mojej skóry głowy.

Mieliście okazje używać tych kosmetyków? Może u was maska się lepiej sprawdziła niż u mnie?

Miłego weekendowania
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Nie miałam nic tej marki, Na odżywkę już raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon mocno plącze mi włosy, ale myje i nie podrażnia skóry, a to dla mnie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może kiedyś kupię ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  5. NA moje włosy świetnie działa ocet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam peeling do skóry głowy tej marki, ale jeszcze go nie używałam. Jakoś nie kusi mnie za mocno swoją ofertą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami przydaje się taki szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi dodatek octu w produktach do włosów niezbyt pasuje niestety :( Więc raczej duet nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba mam tą maskę i zobaczę jak u mnie się spisze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...