wtorek, 16 lutego 2021

T.M. Frazier * Perwersja

Cześć 😊

Kolejna książka za mną, tym razem pierwszy tom trylogii od Wydawnictwo Kobiece. jesteście ciekawi czy warto ją przeczytać i kontynuować czytanie o kolejne tomy? Zaraz wam wszystko opiszę.

T.M. Frazier
Perwersja
Tył książki:
ode Mnie: Tristan i Emma Jean poznali się przypadkiem 5 lat wcześniej, oboje nie mieli rodzin, on z domu dziecka, ona też w systemie. Pewnego dnia on zostaje adoptowany, ona też, jej akta zostają utajnione. Jak się poznali coś poczuli a Tristan zaczął mówić.....
5 lat poszukiwań, a EJ była tak blisko... Każde z nich żyło nadzieją na spotkanie, ona miała coś cennego co należy do niego i co jej dawało siłę.
Oboje są tak blisko, ale jak daleko. należą do różnych światów, czy to ma szanse? Jeszcze do końca w tej części się nie dowiemy.
Niegrzeczna książka, erotyki było mało, więcej fabuły, co u mnie jest na plus.Choć koniec jest niegrzeczny i wręcz wkurzający i jestem cholernie ciekawa jak się to rozwiąże dalej.

Na początku jakoś myślałam, że książka mi nie podejdzie, naiwny i złodziejka, taki krótki wątek z przeszłości i przeskok do 5 lat później, jednak wszystko się rozkręca i wciąga czytelnika. Wciąga najbardziej na końcówce, aż chce się szybko dowiedzieć, dlaczego ta osoba to zrobiła? Celowo piszę osoba, żeby nie spojlerować ;) Że jedna tak postąpiła, to jestem w stanie zrozumieć, bo to chory człowiek, ale ta druga.... Jestem bardzo ciekawa co nią kierowało i już nie mogę się doczekać kolejnej części.

Podoba mi się, że nie jest to typowy erotyk i jest ciekawie, wojna gangów, ludzie, rozejm, ale czy za miesiąc będzie przedłużony? Oj dzieje się i mam duże oczekiwania co do kolejnego tomu.
Końcówka mi się nie podobała, jakoś mi nie pasuje do całości, ale może się wyjaśni później...

Pierwszy tom polecam, jeśli lubicie nie typowe erotyki, wciągającą fabułę i przede wszystkim kilku tomowe opowieści ;)

Czytaliście już? Jak wrażenia?

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...