środa, 24 lutego 2021

Ulotka Yves Rocher marzec 2021

Cześć 🌞

Wiosennie się zrobiło, a do mnie przyszła ulotka z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Firma rozszerzyła możliwości zakupu, zwłaszcza dla takich, którym sklep zamknęli i można zamawiać przez telefon i online również.

Yves Rocher, Marzec 2021

W tym miesiącu mamy wybór prezentu za dowolny zakup. Na zdjęciu jest kosmetyczka z kwiatowym motywem o wymiarach 24 x 13 x 18cm. Jednak jeśli jej nie chcemy możemy wymienić ją na 50 punktów.

Drugim prezentem za zakupy od 99zł jest mój ulubiony zapach tej firmy czyli Woda perfumowana Comme une Evidence 50ml o wartości 169zł.

Dodatkowo są procentowe zniżki oraz oferta przy zakupie kremu przeciwzmarszczkowego dostaniemy Gratis Krem po oczy.

Mamy też kupony na prezenty, dla siebie i przyjaciela, którego przyprowadzimy i on dołączy do Klubu YR oraz zrobi zakupy.

Z tyłu mamy propozycje wykorzystania zniżek, np.

na -40% Dwufazowy koncentrat naprawczy na noc 30ml za 111zł plus gratisowy krem pod oczy

Maski do włosów 2 za 25zł, trzy rodzaje masek do włosów. Każda maska to 35ml

Jest też Ołówek do oczu nr05 za 13,90zł zamiast 24,99zł

Skusiło was coś? Mnie nie koniecznie, jakoś na wodę nie uzbieram, a maski jakieś małe, miał je już ktoś z was?? Chętnie dowiem się czy warte zakupu, nie pamiętam czy miałam jakąś maskę do włosów tej firmy.

Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Mam ciut inna ofertę prezentową, a czy zrealizuję ulotkę? jeszcze nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. maski obciążają włosy, a moje nie sa jakies problemowe :( nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kalendarzowi adwentowemu miałam okazję poznać bliżej kosmetyki Yves Rocher i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie cena i jakoś tego kalendarza nie szły w parze

      Usuń
  4. Ciągle cierpię na niedobór kosmetyczek, więc może się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie interesowałam się ofertą Yves Rocher. Może pora to zmienić :) Jednak chyba musiałabym zajrzeć najpierw do sklepu, aby się na cos zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta kosmetyczka, taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku jeszcze nie dostałam ulotki, może już mnie olali bo wieki nic tam nie kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie już ponad pół roku ulotka nie dociera ,mimo że spróbuję zakupów. Mówią, że to wina poczty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...