niedziela, 7 lutego 2021

Rosamunde Pilcher * Przesilenie zimowe

Cześć 😊

Skończyłam kolejną książkę, która leżała na mojej półce bardzo długo. Nawet nie wiedziałam, że to egzemplarz kieszonkowy ;) ot myślałam, ze taki mały format. Jednak do sedna....

Rosamunde Pilcher
Przesilenie zimowe
Tył książki:
ode Mnie: Autorkę znam tylko z filmów na podstawie jej książek. Trochę ich ostatnio obejrzałam. Czytając tą książkę, nie miałam wrażenia, że oglądałam film, jednak szukając w necie, wiem, ze taki film powstał i chyba go oglądałam, ale bazuje tylko na plakacie z filmu i coś mi się kojarzy.... Może jeszcze go puszczą wtedy porównam go z książką :)

Książka fajnie napisana, ciekawe, kolorowe postacie jak Elfrida, która przenosi się z Londynu do małego miasteczka. Zostaje otoczona opieką jednej z rodzin, dzięki temu poznaje więcej ludzi z tego miasteczka. Jednak gdy postanawia wyjechać i odwiedzić kuzyna, nie ma jej miesiąc, dużo w tym czasie się wydarza. Dzięki niej Oscar nie ląduje w domu opieki i dźwiga się po tragedii.

Wyruszają w podróż, do domu, który w połowie jest własnością Oscara. Tam na początku jest zimno, spokojnie, ale już za jakiś czas dom wypełnia się ludźmi, śmiechem i nowymi znajomościami.

Mnie książka wciągnęła, choć zajęło mi jej przeczytanie trochę więcej czasu niż przypuszczałam, to spędziłam z bohaterami miłe chwile. Polecam wydanie nie kieszonkowe jak ja, bo trochę książka robi się ciężka po połowie, przez to częściej musiałam ją odkładać ;)  

Książka leżała tyle czasu u mnie, aż żal, że dopiero teraz ją przeczytałam ;)

A u was ile czasu leżą książki zanim je przeczytacie? Czy jesteście raczej na bieżąco?

Miłego popołudnia
Dorotxy 

5 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, ja często jak kupuję to ksiażka najpierw leży bo ciągle brak mi czasu na czytanie, ale jak już zacznę to tak się wciągne, ze nie mogę odłożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji czytać tej książki. U mnie bywa różnie - zależy od tego, ile mam czasu oraz jak bardzo dana pozycja mnie wciągnie. Jeżeli jakaś książka jest mega ciekawa i porywająca to nawet nie mając czasu szybko do niej wracam, aby dokończyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka Brzmi bardzo obiecująco. Ka książki, które dostaje do recenzji czytam w miarę szybko, ale te, które kupuje sama, już leżą u mnie dość długo. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być ciekawa, ja ostatnio ciągle coś czytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...