poniedziałek, 7 czerwca 2021

Nowości, paczki, zakupy, książki maja 2021

Cześć 😊

Sporo zużytych kosmetyków już było, a teraz sporo nowości 😂 Choć część już w użyciu, coś już zużyte, ale wszystko po kolei, zaczynamy

Hebe

Zamówienie robione ze względu na pastę do zębów i maskę bananową, to moje drugie opakowanie po długiej przerwie, bardzo dobrze działa teraz na moje włosy i świetnie się po niej rozczesują. Płyn do intymnej już w użyciu, a żel p/p Ziaja to nowość i kupiłam na upały, więc lada moment trafi pod prysznic :)

Tutaj zależało mi na farbie, resztę kupiłam, by mieć te 15zł i nie płacić za wysyłkę ;) Maska z Eveline w płachcie, pod oczy z Perfecty, a Tomy Moly nie znam i wzięłam z ciekawości, bo na prawdę była dobra cena, a wczoraj okazało się, że to była wysprzedaż i już brak produktów, szkoda, jak okaże się fajna,......Ciekawe czy stacjonarnie może jeszcze są....hmm

Rossmann

Tu miał być tylko olejek do włosów, kiedyś u kogoś czytałam, że fajny i potwierdzam :) w końcu moje końcówki są ułożone a nie w nieładzie i puchu ;) Maseczka z Isany, bo zaciekawił mnie kształt, z Biotaniqe użyta i niestety bardzo szczypała, więc 5min i ściągałam. maskę w płachcie Sunsu użyłam przedwczoraj i fajna buzia po niej, choć ciut za mocno nasączona ;)
Wow drugi raz weszłam do tego sklepu, tak właściwie popatrzeć co tam nowego, bo miałam jeszcze trochę czasu, a po co stać i czekać, jak można wejść i popatrzeć co nowego :) Maskę do włosów bardzo lubię, więc kupiłam drugie już opakowanie skoro trafiła się w promocji. Peeling do buzi, bo ten co mam jest bublem, o którym niedługo wam wspomnę, a ten z Isany jest świetny i dobry drapak ;) Mydło przy kasie kosztowało 0,99 mogłam wziąć ze dwa haha

Dealz

Poszłam po coś dla mamy, a przygarnęłam też dla siebie szampon, który już używam i moje włosy, go polubiły oraz dwupak żeli pod prysznic o zapachu Gruszki, ale niestety zapach jest sztuczny i nie tak fajny jak się spodziewałam, szkoda

Lidl

Promocja moich ulubionych żeli p/p 2 w cenie 1, a że miałam jeszcze kupon zdrapkę -3zł, to w sumie dwa żele wyszły mnie 24 grosze :)

Avon

Tutaj nuda 😂 jak zwykle żele p/p i tym razem szampon i odżywka, praz masełko do ciała, plus próbki, które dostałam gratis ;)

Oriflame

Rękawica zmieniła kolor i mam nadzieję, że tylko to, choć cena też wyższa....i grzebień, mam ale w razie jak mu się złamie nie mam nic innego, a lubię mieć ;)

Beauty Box

Lookfantastic odkupiłam od przyjaciółki :) Najbardziej pokusił mnie ten krem do rąk 😂 Właściwie nic nie znam z tego zestawienie, więc pokusiło mnie na spróbowanie, mój pierwszy box od nich, może kiedyś znów ........

Wizaż

Dawno nic nie testowałam, a tu niespodzianka i nowości z Ziaja wpadły, oczywiście już w użyciu i niedługo o nich napiszę, póki co pozytywne odczucia.

Dodatki do gazet

Zwierciadło miało pianki Vianek, jako, że nie miałam po drodze żadnego salonu prasowego zamówiłam w Empiku, a po dwóch dniach kupiłam jeszcze jedną, bo okazała się świetna :) Do Elle nowy żel do mycia twarzy z Tołpy, a ja mam z tą firmą raz dobrze raz źle, to sobie po testuje i zobaczymy czy będzie ok
Wiecie, że balsamy lubię :) Tutaj Bielenda, pokazywałam wam na insta story, ze były tylko dwa do wyboru
Fakt, gazeta kupiona 1 czerwca, ale może ktoś nie wie, a chciałby się skusić na balsam Vianek? Mieliście już może? Ja nie dlatego kupiłam, z ciekawości.

Prezent/paczka

Prezenty od przyjaciółki dołożone do boxa ;) Odlewki żeli już użyte, maseczka z Anew również. Świeczka wypalona, całkiem przyjemna, Make me bio już kończę, musiałam już użyć, bo data ważności się kończy.

Książka

I kolejny miesiąc żadnej książki nie kupiłam, za to dostałam do recenzji :) Książka przeczytana, zdjęcia zrobione, następny post będzie z nią.

I jak wam się podobają nowości? Macie, znacie coś z nich?

Miłego wieczoru
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Ciekawe nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta maska tony moly. Myślałam nawet o niej, ale ostatecznie nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wrzucić obie, ale postawiłam na tą i podobno jest fajna...

      Usuń
  3. Gazety z kosmetykami to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci się poszczęściło z tymi żelami Cien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem subskrybentką LookFantastic i muszę powiedzieć, że ten krem też najbardziej mnie ujął :D Używam go codziennie :D Nieziemsko pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowości z Hebe i Lidla znam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę niektóre mega łupy cenowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniałości. Dawno temu miałam banana z Kallos i mega miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dużo fajności <3 Ananasowa Ziaja mnie ciekawi-czy fajnie pachnie,co do żeli pod prysznic LPM to mam z nimi podobnie - chyba 1 czy 2 mi się podobały, reszta co testuję to dla mnie sztuczne zapachy...
    Acha, mydełka w kostce Alterra są ok? Bo nieraz kusiły, testowałaś inne zapachy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo fajnych nowości. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...