środa, 23 czerwca 2021

Ulotka Yves Rocher lipiec 2021

Cześć 😉

W tym miesiącu obrodziło ;) Dostałam i ulotkę na maila i do skrzynki papierową :) Różnica tylko w propozycjach, prezenty te same, już wam pokazuje, bo ciekawa jest.

Yves Rocher
Lipiec 2021
Mamy dwa ciekawe, letnie prezenty:
Za dowolny zakup od 14,90zł dostaniemy w prezencie kosmetyczkę izotermiczną lub 50 punktów.
Poniżej 👇 mamy prezent za zakupy od 79zł czyli torbę na lato. Zestaw z tropikalnym wzorem, w kosmetyczce przechowasz produkty słoneczne. Wymiary kosmetyczki: 17 x 22 x 8cm, wymiary torby 38 x 49 x 18,5cm.


Różnice? Online mam dwie zniżki -50%
A ulotka papierowa jedna zniżka, również na wszystko poza zielonym punktem, ale i za zakup min. 3 kosmetyków dostanę prezent
Na odwrocie mam propozycje zakupów ze zniżką:
Nowość - Płyny micelarne 200ml trzy rodzaje za 14,95zł
Zestaw krem do rąk 75ml + żel chłodzący do stóp 75ml za 24,90zł
Podkład rozświetlająco - detoksykujący 10h beż200 we flakonie z pompką za 44,50zł
Ołówek do oczu nr05 za 12,45zł

Jak wam się podoba ulotka? prezenty? Mnie zaciekawiła, choć jak spojrzałam na te micele, myślałam, że to szampony haha Może się na coś skuszę... Mi się prezenty podobają, a z drugiej strony mam sporo kosmetyczek, czy torebek....
 
Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...