piątek, 1 października 2021

Kosmetyczne wykończenia września 2021

Cześć 😊

Koniec miesiąca, więc wjeżdżają zużyte kosmetyki. Trochę się zebrało, w sumie najmniej maseczek, ale to dlatego, że płacht brak i zużywam tubki.

BeBeauty Żel p/p Truskawka z miętą - bardzo go lubię i za zapach i za to, że nie wysusza

Carex Żel p/p - jesienno zimowy zapach, nie wysusza, ale myślę, że już go nie kupię

Isana Pianka p/p - fajny zapach cytrusów, przyjemna w użyciu, nie wysusza, kupię jeszcze, jeśli nadal są w sprzedaży

Isana Żel p/p - kupiłam, bo poprzedni nie wysuszał. Dawno nie miałam tych żeli, ale ten ani zapachem nie zachwycił, ani ogólnie nie przypadł mi do gustu i lekko wysuszał

Cien Smoothie p/p - mój ulubieniec, teraz mam czerwony pod prysznicem, oba lubię i miałam już kilka razy

Rękawica peelingująca - kupiona w rossmannie, w porównaniu do mojej ulubionej z Oriflame to ta jest kiepska, więcej na pewno nie będę eksperymentowała ;)

Balea Żel p/p - lubię każdy, a ten świetny był i na pewno snów go kupię

Avon Żel p/p kremowy - przyjemny, otulający zapach, świetnie się pieni, nie wysusza, kupię znów, teraz mam inny zapach

Isana Żel p/p - taki słodki zapach, ale przyjemny, ten nie wysuszał

Cien Koktajl p/p - nie był zły, kremowy, przyjemny zapach, ale jakoś mocno mnie nie zachwycił. To chyba jakaś limitka, bo nie ma jej na stałe w sklepie.

Ziaja Intima - mój ulubieniec

Palette Farba do włosów - moje kolejne opakowanie, zastanawiam się czy będzie następne czy coś zmienić ;)

Cien Szampon do włosów odżywczy - mój ulubiony, szkoda, że nie ma go na stałe, kupiłabym jeszcze

Cien Szampon uniwersalny - za to tego już nie kupię, nie był zły, ale nie koniecznie do moich włosów, poza tym okropne opakowanie, mam jeszcze taki choć inny rodzaj i przelałam w mniejszą butelkę, od razu lepiej się używa

Bielenda Peeling do ciała - nie na tym zdjęciu miał się znaleźć, ale cóż ;) Opakowanie jest fatalne na zawartość, musiałam przeciąć i przełożyć do pudełeczka, dopiero wtedy udało mi się połączyć warstwy, bo wcześniej drobinki zbite były w jednym boku opakowania. Ogólnie zły nie jest, dobrze drapie, może jak zmienią opakowanie...

Anwen Odżywka do włosów o średniej porowatości - chciałam spróbować, bo o nich głośno. Te 15ml starczyło mi na raz i nie mam zastrzeżeń, pomyślę o większej pojemności

Avon Dwufazowy olejek do włosów - na początku był ok, ale jak kupiłam olejek z Isany to ten już mi przestał pasować ;) dlatego więcej go nie kupię, ale na początku do olejowania był dobry

Isana Odzywka do włosów - poszłam po maskę, wzięłam odżywkę, ale o ile zapach fajny, to działanie już mniej, ciężko było rozczesać włosy i musiałam nakładać większą ilość

Avon Masło do ciała - zapach okropny, działanie było dobre, gdyby nie zapach przyjemni by się używało, a wydajny bardzo ;)

Avon Balsam do ciała - jeden z moich ulubieńców z tej serii

Cztery Pory Roku Krem do rąk - chabrowy miał słaby zapach, ale działanie dobre, nadaje się do przesuszonych dłoni

Krem z wit A - zawsze mam w domu :)

Avon Krem do rąk bananowy - fajny zapach i działanie, lubię kremy z tej serii

LaQ Mus do mycia twarzy - świetny, choć zapach nie mój, ale działanie to rekompensuje i bardzo wydajny

Ziaja Żel myjący do twarzy - lubię go, moje kolejne opakowanie i nie ostatnie

Make Me Bio Woda różana - lubię ich wody, a ta jakoś wyjątkowo się szybko skończyła ;)

Isana Płyn do demakijażu oczu - okropny, słabo zmywał i szczypał jak za długo zmywałam oczy, dobrze, że to małe opakowanie

Bielenda Krem do twarzy Próbki - miałam ten krem pełnowymiarowy i polubiłam, dlatego z chęcią zużyłam próbki, jeszcze mi kilka zostało

Resibo odżywczy balsam do ciała - za mało żeby stwierdzić czy fajny ;)

Niuqi Maska bąbelkująca na tkaninie - okropna, jak bąbluje to czuć takie jakby uderzenia, strzela i to swędzi haha Nie zauważyłam intensywnego oczyszczania, które obiecuje producent, dobrze, że nie mam jej więcej

Tony Moly Żelowa maseczka  niebieskim błotem - rzeczywiście koi i nawilża, fajnie się ją używało, szkoda, że nie wzięłam wtedy więcej, bo już jej nie ma na hebe, a była w dobrej cenie ;)

Avon Anew w płachcie - fajna maska, miałam ich kilka, ta jest ostatnia, chętnie kupię znów

Maybelline Paletka cieni do powiek - czas już na nią, bo swój czas już ma. Mój ulubiony kolor zużyty do końca, i większosć też zużyta, choć dna nie widać. Dobrze mi się ją używało

Bielenda Masełko do ust Banan - tłuścioszek, ale dobrze nawilżał usta. Używałam na noc grubszą warstwę i dobrze działało na moje usta.

Farmasi Kredka po powiek Czarna - strasznie twarda i na cieniach ciężko się rysowało, 

Oriflame Błyszczyk do ust - przyjemny, trochę zostało, ale ciężko już to wyjąć

Avon Paletka 4 cieni do powiek - dwa zużyte do końca, jeden idealnie pasował mi do brwi

Avoure Mydło w kostce - ulubione i szukam następcy. Linka to masakra, więcej nie kupię, cały czas kostka była mokra. Luksja też bez szału. Jedynym w miarę godnym następcą jest Barwa.

Jak wam poszło? Znacie coś z moich zużyć?

Miłego weekendowania
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki marki Isana. Używam też tego płynu do higieny intymnej i jest dla mnie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne denko! Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile żeli! Szok :D Ten balea morski mnie ciekawi :) Znam wodę różaną i mus laq - oba były świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowość od Avon Senses czeka grzecznie w kolejce, Ziaja jeszcze w użyciu, a LAQ czeka grzecznie w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne denko. Żele BebeautyCare mega miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie by było, jakby wprowadzili wodę różaną Make Me Bio w większym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jeszcze męczę Avon Dwufazowy olejek do włosów ;) moje kolejne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę wiele moich ulubieńców w twoim denku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore denko. Też miałam ten żel pod prysznic z Be Beauty i był świetny. Chętnie bym wypróbowała to bananowe masełko do ust z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...