sobota, 1 stycznia 2022

Kalendarze adwentowe 2021 Douglas, Nivea, Sinsey, Action #3

Cześć 🎅🎄

Kolejna część kalendarzy adwentowych. Powoli zaczynam używać te kosmetyki, najpierw czekam, aż to co używam się skończy, nie lubię mieć kilku otwartych kosmetyków, poza żelami p/p i szamponami :)

Okienka 13-18

Nivea

Krem do rąk
- dopiero zaczęłam używać, ale jestem na tak. Znajoma nuta zapachowa, nie jest mdła, przyjemna. Dobry do suchych dłoni.

Siatka - jeśli tak to mogę nazwać ;) Ma różne zastosowania, co sobie wymyślicie, np do mydła, albo do szamponu w kostce...

Krem do twarzy Natural Balance 50ml - kusi mnie by już spróbować, ale jeszcze mam w użyciu kremy, więc będzie czekać

Krem żel do twarzy Rosenbliite - ten też może być fajny, róża wcale mi się przeszkadza, bo podejrzewam, że z nią jest ten krem i może nią pachnieć.

Antyperspirant w kulce Oryginal Care - w takiej formie mało używam, głównie zimą, bo latem słabiej działają, poza tym dłużej schną, jestem ciekawa jak ta się u mnie sprawdzi, być może już w lutym uda się go użyć

Mydło w kostce kokosowe - jak wiecie lubię takie mydła i czekam na nastrój na nie i mam nadzieje na ładny zapach :)

Douglas

Gisada Ambasadora for women i for men - damski mi się podoba, męski mniej, ma taką ostrą nutę i jest go 2/3 w butelce, nie wylało mi się, choć było słabo przykręcone, to na pewno nie wylało się aż tyle. Damskiego zapachu jest więcej, nie wiem o co tu chodzi, każdy miał mieć po 10ml, męski ma mniej zdecydowanie

One, two, free Pianka oczyszczająca 10ml - markę znam, z zeszłorocznego kalendarza jak i gratisu do zamówienie ;) lubię, więc z miłą chęcią wypróbuje coś nowego

Dr. Susanne von Schmiedeberg Krem do twarzy 5ml - nie znam, mam nadzieje, że te 5ml starczy na poznanie :)

Anna Yake Krem pod oczy - markę znam i miło wspominam, myślę, że ten też przypadnie mi do gustu

Cake Bond Days Vaay CBD 10ml - to spray do ust, nie jestem przekonana do tego typu produktów cbd, więc nie wiem czy nie pójdzie dalej 

Action

Świetne te bombki, bardzo mi się podobają i mają dobre wykonanie, no i ja kocham niebieski :)

Sinsay

Tym razem die pary kolczyków, dwa wisiorki i dwie bransoletki. Bardzo mi się podoba ta biżuteria. Sinsay wymiata jeśli o nią chodzi z tymi kalendarzami i za taką cenę :) Drugi rok z rzędu jestem zadowolona.

Kinder/Looko Looko

Kinder był powtarzalny, a ten drugi całkiem inny, miłe niespodzianki, nawet gwizdek mnie ucieszył haha :) a najlepszy jest lizak z ciekawym znaczkiem, poniżej :) 💩
Był bardzo smaczny :)

W tym zestawie, tylko jeden produkt jest dla mnie mało ciekawy. Jednak reszta super, więc nie jest źle :)

Happy New Year 2022 🎊
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Jak w poprzednich looko looko wygrywa dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość, zwłaszcza biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lizak z grafiką kupy wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się nie zdziwisz jak powiem, że z tych kalendarzy najbardziej podoba mi się kalendarz z Douglasa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...