niedziela, 18 września 2022

Biore UV Aqua Rich Watery Essence SPF 50+PA++++

Cześć 😊

Czas leci tak szybko.... Dopiero zaczynały się wakacje, człowiek ma tyle na głowie, że za chwilę minie nawet wrzesień ;) Skończył się też mój krem Spf50 koreański w idealnym momencie, zmiana pogody i moja buzia potrzebuje już innej konsystencji kremu...

Biore
UV Aqua Rich Watery Essence
SPF 50+PA++++

od Producenta:

Nawilżający filtr przeciwsłoneczny z nawilżającymi kapsułkami wodnymi i kwasem hialuronowym jest lekki i można go stosować zarówno na twarz jak i na ciało. Nie bieli, zapach piwonii.

ode Mnie: Małe, poręczne opakowanie 50g.  Wygodnie się dozuje i można zużyć do końca, bez konieczności przecinania.

Konsystencja lekka, żelowa, koloru lekko zielonego. Fajnie się rozprowadza i szybko wchłania. Stosowałam na twarz, szyję i dekolt. Polubiłam ten krem, bo nie czułam go na twarzy. Cera się świeciła, ale ja mam to przy wszystkich kremach z spf, więc latem tym świeceniem jakoś mocno się nie przejmuję ;) Ważne by krem mnie chronił i nie bielił, a on jest lekki i nie bieli.


Tak, nawilża i dobrze mi służył latem w upały. Teraz zrobiło się już chłodniej i dla mnie jest za lekki, ale on akurat mi się skończył jakby wyczuł, że to już jego czas ;)

Polubiłam tą żelową konsystencję i na lato przyszłego roku takiego będę szukać, może ten a może inny, zobaczymy.

Nie zrobił mi żadnej krzywdy, nie zapchał, nie wysypało mnie po nim. Był wydajny i skończył się w odpowiednim czasie. Nie wysuszał mi skóry, plam żadnych po słońcu nie mam, więc działał. 

Ja wam go polecam, jeśli męczą was kremy, które nie rzadko są ciężkie i bielą. Cieszę się, że wygrałam zestaw kosmetyków na insta i mogłam go wypróbować i porównać z kremem Bielenda. Wiem teraz, w którym kierunku następnym razem szukać kremu

Skład: .Water, Ethanol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Triazone, Isopropyl Palmitate, (Lauryl Methacrylate / Na Methacrylate) Crosspolymer, Diethylaminohydroxybenzoylhexylbenzoate, Hydrogenated Polyisobutene, Bisethylhexyl Oxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Palmitic Acid Dextrin, BG, Xylitol, (Acrylate / Alkyl Acrylate (C10-30)) Crosspolymer, Dimethicone, Alkyl Benzoate (C12-15), Glycerin, Glyceryl Stearate, Propanediol, Glyceryl Behenate, (Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane) Crosspolymer, Cetanol, Agar, Sorbitan Distearate, Isoceteth-20, Polyvinyl Alcohol, (Dimethicone / Vinyl Dimethicone) Suporima, Stearoyl Glutamate, Arginine, Hydroxide K, Hydroxide Na, Royal Jelly Extract, Sodium Hyaluronate, Orange Fruit Extract, Grape Fruit Extract, Lemon Fruit Extract, Phenoxyethanol, BHT, Fragrance
 

Skład również znalazłam w sieci, bo na opakowaniu niestety wszystko po koreańsku ;) Nie znam i nawet nie pokuszę się o przetłumaczenie.

A jaki krem z SPF50 sprawdził się u was? Co polecacie? Znacie ten?

Miłego początku tygodnia
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Może kiedyś trafi do mojego koszyka zakupowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już swoje ulubione, ale cieszę się że jesteś zadowolona z tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że mogłaś wypróbować ten krem i że ci podpasował

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...