piątek, 9 września 2022

Nowości, paczki, zakupy, książki sierpnia 2022

Cześć 😊

Dziś pokażę wam nowości sierpnia, bo już wrześniowe się zbierają. Pięć już jest z voucherów z Rossmanna, zaglądaliście do apki? Póki co kupuję to co potrzebuję na już czy za chwilę, bez szaleństw, chyba, że mnie przyjaciółki zaskoczą ;)

Hebe

Mgiełka do twarzy i ciała 4 w 1 od Eveline, kupiona spontanicznie, ale jeszcze nie wiem czy to był dobry zakup ;)

Wbić się ostatnio do fryzjera to  nie łatwa sztuka ;) dlatego kupiłam nożyczki i córka mnie obcięła :) jak na pierwszy raz i przerażone oczy haha wyszło jej świetnie i już wymyśla jak ja mam ją obciąć. Chusteczki Barbie o zapachu gumy Donald, zapachu dzieciństwa :) Saszetka Anew, jak na raz to była całkiem ok no i pasta moja do zębów :)

Avon

Małe zakupy, szampon niebieski do blond, świetnie się u mnie sprawdza. Nowością dla mnie jest lawendowy lotion do rąk, i małe opakowanie oliwkowego kremu do rąk, łokci i stóp, jeden z moich ulubionych zapachów. No i moja ulubiona kiedyś kredka Sugar plum, niestety to już nie ta sama kredka w nowej odsłonie, szkoda, bo bardzo ją lubiłam.

Rossmann

Ostatnio znów częściej zaglądam do Rossmanna, teraz chciałam ten balsam, przy okazji wzięłam chwalony krem do rąk. Lubię kremy w opakowaniu z pompką na stoliku nocnym. Przy okazji duża obniżka na zestaw Onlybio.
Przypadkowa wizyta, po drodze, więc wzięłam na przypomnienie mydła w kostce, a żel p/p był na wyprzedaży.
Tu specjalnie po ten balsam poszłam, zaciekawił mnie, ale opinię znalazłam tylko jedną d dodatku niezbyt pozytywną ;) Użyłam na razie raz i pozytywnie mogłabym powiedzieć, ale poużywam dłużej nim się wypowiem 
Poszłam po żele i wzięłam te z linii męskiej, bo one nie wysuszają i mają fajne zapachy. Przy okazji jakaś wyprzedaż, to wzięłam pilniczki, głównie dla córki i mydło, bo nie zawsze w toaletach publicznych jest mydło ;)

Action
Czyż nie urocze opakowania? Wzięłam z każdego rodzaju po jednej.

Oriflame
Tu wzięłam ulubioną maskę do rąk, zapach zarąbisty i działanie również. Perfumowany krem do ciała, bo chciałam sobie przypomnieć zapach po latach....

Lidl
Poszłam na zakupy, a z kosmetycznych miały być te maseczki, cóż poradzę, że trafiły się takie okazje? :) Krem do rąk z Yumi bardzo lubię, już taki miałam, a peeling do skóry głowy mam taki pierwszy raz. Może i ten się sprawdzi.

Dodatek do gazety
Cóż poradzę, że kocham wszelkie mazidła i to zwróciło moją uwagę, choć nie od razu i kupiłam jak już się kończył miesiąc ;)

Paczki, prezenty
Najpierw Majka :* przysłała paczkę ;) I część już jest w użyciu, choć szampon YR dziś skończyłam, a Bielendę używam, niestety Soraya zrobiła lekką krzywdę, dlatego odstawiłam... no i deo naturalne się nie sprawdziło, a szkoda.
A później Bogusia :* Bielenda antycelulti odlewka, powiem że więcej nie dałabym rady użyć, bo zapach mnie męczy strasznie. Krem Iwostin też dziś skończyłam, żel p/p odlewkę też już zdenkowałam, a krem pod oczy używam.

Tania Książka
I książki z księgarni, z którą współpracuje, tym razem również trzy. Wahałam się od czego zacząć i nie wiem czy dobrze zrobiłam wybierając Szklany dom, bo nie mogę się wciągnąć.... Poza tym, ciężki tydzień za mną i czasu mało na jej czytanie, bo trochę mnie usypiała, choć pewnie każda by to zrobiła w tym tygodniu haha ;) Niedługo o niej napiszę

Jak tam wasze nowości? Dużo wpadło? 

Miłego weekendowania
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Dużo ciekawych zakupów poczyniłaś kochana. Skradzione dziecko na pewno będę czytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow sporo nowego u Ciebie Fajne te maski z Action

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!, no tym razem to ci się nazbierało :) maseczki z Action sa przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  4. spore zakupy :D a ta kosmetyczka z only bio jest meeega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki z Action wyglądają ślicznie, ciekawe jak z działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo nowych i fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...