wtorek, 20 września 2022

Eve Chase * Szklany dom

Cześć 📘📖

Tym razem trochę dłużej zeszło mi przy książce, dużo się w tym czasie działo. To nowość z księgarni TaniaKsiążka.pl :)

Eve Chase
Szklany dom
Tył książki:

ode Mnie: Opis zapowiadał się ciekawie, dlatego się na nią zdecydowałam. 
Rodzina Harringtonów przyjeżdża na lato do rezydencji Foxcote Manor. Nastoletnia Hera, jej brat Teddy ich matka i opiekunka. Cała czwórka spędza w miarę spokojnie czas, do momentu znalezienia w lesie niemowlęcia. Ich dni totalnie się zmieniają, Jeanne, która straciła rok wcześniej dziecko po porodzie bardzo chcę zatrzymać niemowlę.... I tu zaczyna się historia....

Historia prowadzona dwutorowo, ale o tym dowiadujemy się dużo później, teraźniejszość i przeszłość. Na początku nie mogłam się połapać z imionach i ogólnie jakoś mnie drażniło jak czytałam. Dopiero po połowie zrobiło się ciekawie i mnie wciągnęło. Wtedy to ciężko było mi odłożyć książkę, bo ciekawiło mnie co będzie dalej. 
Thiller/kryminał/sensacja? No z każdego po trochu, ale mnie to jakoś mocno w napięciu nie trzymało, taka lekka jakaś ta historia, choć autorka podkreślała odczucia bohaterów, to mnie o dziwo jakoś nie ruszało. Ucieszyło mnie zakończenie, jak to się fajnie złożyło i wyjaśniło. Miałam dwa typy kto zabił i jeden z nich to było właśnie to ;) Może gdybym czytała od razu więcej, dłużej wciągnęło by mnie szybciej, może.. bo nie od razu wiadomo, że dzieje się to w rożnych latach. Później wszystko się układa w jedną całość i wszystkie kawałki układanki wpadają na swoje miejsce.

Ogólnie podobało mi się i dzieci Rity jakoś od razu ułożyły mi się, że to te a nie inne. Ciekawa historia opowiedziana lekko chaotycznie na początku.
Wydawało mi się, że autorki nie znam, a jednak. Kiedyś zaczęłam czytać jej książkę i nie skończyłam, bo początek też taki zakręcony. Teraz wiem, że to jej styl i wezmę ją z półki i zacznę od początku i skończę, mam nadzieje, że będzie jak z tą :)

Polecam wam ją, bo choć nie wciąga na początku, to ma fajne, leśne opisy i można sobie wyobrazić ten las, dom... Okładka Szklany dom, świetnie oddaje historię

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Może kiedyś, jako odskocznia od tego, co czytam zazwyczaj sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie zapowiada się ta książka, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...