poniedziałek, 26 września 2022

Nana Bekher * Tancerz Sensualny rytm

Cześć 📘📖

Dziś kolejna książka z serii Faceci do wynajęcia w nowościach od TaniaKsiążka.pl Ciekawiła mnie, bo napisała ją jedna z moich ulubionych autorek.

Nana Bekher
Tancerz Sensualny rytm

Tył książki:

ode Mnie: Filip tytułowy tancerz, ma jeden cel - szkoła tańca. Jednak póki co wyjeżdża za granice i zbiera fundusze na swój wymarzony biznes.

Eliana ma rodzinę - męża, syna, wydawałoby się, że jest szczęśliwa. Jednak to tylko pozory.

Gdy tych dwoje się spotyka, nic nie wskazuje na to, że jeszcze się kiedykolwiek spotkają. Jednak życie robi niespodzianki i ich drogi się krzyżują. Jak to się wszystko skończy? Wiadomo, bo to książka, należąca do tych, że wiemy jak się zakończy, choć nie wiemy co będzie po środku.

A książkę się fajnie czyta. Napisana jest dwutorowo, ze strony Filipa i Eliany. Każdy ma swoje przemyślenia, uczucia i bolączki. Dobrze czyta się tą historię i nie mam do niej żadnych ale, nawet żadnego błędu  tym razem nie znalazłam ;)

Historia pasji do tańca, pełna opisów tańca, zmysłowości i talentu. Świetne opisy, które nie nudzą, a wręcz działają na wyobraźnie. Nie spodziewałam się, że ta historia mnie tak wciągnie i moja wyobraźnia będzie tak działać i będę widziała ten taniec. 

Jedna z lepszych historii z serii Faceci do wynajęcia. Tancerz to fajna historia, która nie ma ckliwego zakończenia. Jeśli się zastanawiacie nad tymi książkami, to tą wam serdecznie polecam. Czas przy niej nie był stracony, a wręcz miło spędzony.

Czytaliście któryś z tomów? Któryś was zaintrygował?

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...