sobota, 8 lipca 2023

Nowości, paczki, zakupy, książki czerwca 2023

Cześć 😊

Nowości mam mało, ale staram się kupować to co potrzebuje, bez wielkich szaleństw ;)

Avon

Peeling z Morza Martwego z serii Planet Spa, jeszcze w starym opakowaniu, z wyprzedaży. Kocham zapach, kocham działanie, miałam już kilka opakowań.. Pur Blanca Mgiełka do ciała - miałam chęć na ten zapach, ale jego lżejszą, wakacyjną wersję ;) Spray do stóp, sprawdza się zwłaszcza jak noszę trampki, stopy mi się tak nie męczą, też miałam kilka opakowań już w różnych zapachach. Próbki nowej maski na noc Anew

Hebe

Ziaja, wiadomo. Szampon Elseve mam pierwszy raz i pierwsze wrażenia są pozytywne. Dwa mini balsamy, które już miałam i są fajne. Eveline serum do rzęs, którą używam jako bazę pod tusz, sprawdziła się, więc kupiłam kolejne opakowanie. Podkład Ingrid, mam nadzieje, że nie okaże się kitem, choć nie będzie mocno żal jak coś wywalić, kupiłam za szalone 4,50 ;)

Rossmann


Najpierw kupiłam Baśkę, bardzo fajny, gęsty żel pod prysznic, już w użyciu. Później poszłam na promocję i wzięłam pędzel chowany, za którym chodzę od dłuższego czasu i podkład z AA, który poczeka jeszcze, bo jednak na takie kosmetyki jest za upalnie.

Książki

Uwalnianie książek w bibliotece, byłam już dwie godziny po rozpoczęciu a i tak dwie książki wpadły mi w oko ;)

Skusiłam się na kolejne mangi, tym razem to te wpadły mi w oko i jakoś zainteresowały, choć nie wiem czy też je polubię jak Death note ;) Na pewno o nich napisze.

Jak zakupy u Was?

Miłego weekendowania
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Świetne zakupy. "Najlepsza książka na świecie mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiłam się na ten podkład z AA, ale faktycznie jest na niego za gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo lubiłam ten zapach avon, ale wieki go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te hiszpańskie balsamy do ciała to kiedyś miałam i były bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...