niedziela, 16 lipca 2023

Anna Langner * Zakres obowiązków

Cześć 😊

Książkę przeczytałam już dawno, oddałam już ją nawet do biblioteki. Pożyczyłam, bo miała to być niejako kontynuacja Alicja po drugiej stronie przyjemności, miały to być dalsze losy Alicji...

Anna Langner
Zakres obowiązków

Tył książki:

ode Mnie: Magda traci brata i środku do życia, udaje jej się zatrudnić w firmie, z dobrą pensją i choć to wszystko ją martwi, postanawia podjąć wyzwanie swoim trzem szefom. I szybko orientuje się, że nie wszystko mówi się wprost, że to nie jest tylko jedna firma i nie wszyscy są tymi za których się podają.....

Bardzo chciałam ją przeczytać, bo byłam ciekawa co dzieje się dalej z Alicją, rozczarowałam się okrutnie. Również tym, że jej historia totalnie nie klei mi się z jej historią przeszłości, że właściwie jest o niej mało i nie tego się spodziewałam.

Zaskoczyła mnie też fabuła historii, te tajemnice, mnóstwo scen sexu i rozmowy o nim, za dużo, za często za ostro..... Na razie odpuszczam tą autorkę, choć ją lubię, ale ta mnie rozczarowała, nie tego szukałam, a skończyłam ją tylko dlatego, że chciałam wiedzieć jak to wszystko się skończy.

Nie mam teraz przestrzeni w głowie na takie książki, rozczarowanie wielkie.

Ktoś z Was ją czytał? Jakie wrażenia? Ja musiałam ją przetrawić zanim zaczęłam czytać inną książkę....

Miłego wieczoru i początku tygodnia
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Nie czytałam tej książki i raczej to się nie zmieni.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jej czytać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...