poniedziałek, 10 lipca 2023

Ulotka Yves Rocher Lipiec 2023

Cześć 😊

W prawdzie miałam zakończyć tą serię, ale dostałam prośbę od jednej z Was, dajcie znać czy komuś jeszcze zależy na tych postach? W zeszłym miesiącu nawet nie dostałam ulotki, dlatego nie było, w tym mam i wrzucę, ale być może zakończę to w najbliższym czasie.

Yves Rocher, Lipiec

Już nie musisz martwić się, że Twoje kosmetyki będą topnieć na słońcu.

Dzięki kosmetyczce izotermicznej zachowają swoją świeżość.

Dodatkowo będzie ona stylowym dodatkiem do zabrania ze sobą na plażę.

 

Wymiary: 22 x 17 x 8 cm. Poliester i aluminium. Dostarczane puste.

Letnia torba nie tylko świetnie wygląda, ale jest też bardzo praktyczna i wytrzymała.

Zmieścisz w niej wszystkie swoje plażowe niezbędniki, a my wierzymy że będzie twoim ulubieńcem od pierwszego użycia.

 

Wymiary: 53 x 34 x 11 cm. Przewaga polikotonu. Dostarczane puste



Jest też promocja na -50% na dwa dowolne kosmetyki, oczywiście poza zielonym punktem, oraz Prezent niespodzianka za zakup minimum 3 kosmetyków.


Jak Wam się podobają prezenty? Mi bardzo, zwłaszcza ta kosmetyczka, która ma izotermiczny środek. Nie wiem czy się skuszę, bo czasem kuszą mnie jakieś ich produkty, może sprawdzę jakie mają ceny...

Miłego wieczoru

Dorotxy

3 komentarze:

  1. Taka torba i kosmetyczka to fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się skusiłam na ten zestaw, ale musiałam dorzucić produktów do koszyka, że by spełnić warunek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję;)Jak masz ulotki to proszę ,wrzucaj;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...